ساحلی‌بازان ایران برای دومین‌بار روی پله سوم جهان

تیم ملی فوتبال‌ساحلی ایران موفق شد بلاروس را شکست دهد تا سوم جهان شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی فوتبال‌ساحلی ایران عصر امروز _یک‌شنبه، ششم اسفند_ در چارچوب بازی رده‌بندی رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال‌ساحلی ۲۰۲۴ دبی امارات از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه D3 امارات به‌مصاف تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی بلاروس رفت و با پیروزی شش بر یک مقابل این تیم، برای دومین‌بار به سومی جام‌جهانی فوتبال‌ساحلی رسید.

رده‌بندی جام‌جهانی فوتبال‌ساحلی ۲۰۲۴ دبی امارات

دیدار تیم‌های ملی ایران و بلاروس

گل‌های ایران: امیرحسین اکبری، موحد محمدپور، محمد مرادی، رضا امیری، محمد معصومی‌زاده و محمدعلی مختاری

لیست تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی ایران:

در این دیدار تیم ملی ایران با ترکیب اولیه حمید بهزادپور، مسلم مسیگر (کاپیتان)، امیرحسین اکبری، علی میرشکاری و محمد معصومی‌زاده به میدان رفت و سیدمهدی میرجلیلی، رضا امیری، مهدی شیرمحمدی و موحد محمدپور و محمدعلی مختاری هم نیمکت‌نشینان تیم ملی بودند.

وقت‌اول:

با شروع این دیدار تیم ملی ایران عملکرد بهتری از خود نشان داد و توانست خیلی زود جریان بازی را در اختیار بگیرد، در حالی دو دقیقه از زمان این بازی سپری شده بود امیرحسین اکبری موفق شد نخستین گل ایران را به ثمر برساند.

کمتر از دو دقیقه بعد موحد محمدپور با یک ضربه برگردان تماشایی برای دومین بار دروازه بلاروس را باز کرد تا بازی دو بر صفر شود. وقت اول با همین نتیجه به پایان رسید.

وقت‌دوم:

در وقت دوم هم ساحلی‌بازان ایران عملکرد بهتری داشتند و محمد مرادی با یک ضربه برگردان دیدنی برای سومین بار ایران را صاحب گل کرد، لحظاتی بعد، رضا امیری هم با یک ضربه برگردان ایران را به گل رساند تا بازی چهار بر صفر شود.

در هفتمین دقیقه از وقت دوم، تیم ملی ایران صاحب یک ضربه خطا از میانه‌های میدان شد که محمد معصومی‌نژاد پشت این ضربه قرار گرفت و موفق شد برای پنجمین بار دروازه بلاروس را باز کند.

وقت‌سوم

در وقت سوم این دیدار محمد مختاری موفق شد ششمین گل ایران را هم به ثمر برساند، لحظاتی بعد تیم بلاروس صاحب یک ضربه پنالتی شد تا این تیم به نخستین گل خود از روی نقطه پنالتی دست پیدا کند تا این بازی در نهایت با نتیجه شش بر یک به پایان برسد و تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جایگاه سوم جهان بایستد.

نکات‌ویژه

ایران پس از دو دوره غیبت در جام جهانی شرکت کرد و همانند آخرین بازی که در جام‌جهانی ۲۰۱۷ باهاما حضور یافته بود به جمع چهار تیم برتر جهان و دیدار رده‌بندی راه پیدا کرد، ایران در دیدار رده‌بندی جام‌جهانی ۲۰۱۷ باهاما، پنج بر سه از سد ایتالیا گذشت و به مدال برنز رسید و امروز با عبور از بلاروس به دومین عنوان سومی جهان رسید.

کد خبر 730872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابراهیم.طاهرخانی.رضا.ازتاکستان IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    بسبارخوب.بود بسیارخوب.بود