نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در فارس برگزار می‌شود

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: به منظور رفاه حال مردم استان و تنظیم بازار در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز برنامه‌ریزی جهت برگزاری شش نمایشگاه در شهر شیراز و حداقل یک نمایشگاه در شهرستان‌ها به منظور ارائه کالاهای مورد نیاز مردم، به‌ویژه کالاهای اساسی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، مرتضی شریفی امروز _یکشنبه، ششم اسفند_ اظهار کرد: در این نمایشگاه‌ها، کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مناسب و با حذف واسطه‌ها عرضه می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه‌ها در جهت تحقق شعار سال رشد تولید و مهار تورم برگزار می‌شود تا ضمن حمایت از تولید کنندگان زمینه ارائه تخفیف به مردم و عرضه کالاهای باکیفیت و ارزان قیمت فراهم شود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته با همکاری اتاق‌های تعاون و اصناف، اضافه کرد: تاکنون اقدامات خوبی در خصوص تنظیم بازار صورت گرفته است که برگزاری جشنواره‌های ویژه توسط تعاونی‌ها، برگزاری جشنواره عید تا عید توسط اتاق اصناف، جشنواره نمایشگاهی به وسعت ایران توسط اصناف و ارائه تسهیلات خرید توسط اتاق اصناف و شبکه بانکی نمونه‌ای از اقدامات صورت گرفته در این ایام است.

شریفی در خصوص برگزاری هر گونه نمایشگاه در ایام پایانی سال خاطرنشان کرد: این نمایشگاه‌ها باید مجوزات لازم را از کمیته ساماندهی نمایشگاه‌های استان اخذ و کلیه دستگاه‌های متقاضی برگزاری نمایشگاه در این ایام باید درخواست خود را به اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان ارائه دهد.

وی در پایان تاکید کرد: در این ایام ضمن تشدید بازرسی‌ها با هرگونه تخلفی که باعث تضییع حقوق مردم استان فارس می‌شود، برخورد خواهد شد.

کد خبر 730843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.