آبگرفتگی زیرگذرهای اندیشه و مفتح رفع شد/ آماده‌باش نیروهای خدمات شهری تا پایان بارش‌ها

رئیس اداره محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: گرفتگی رایزرهای ورودی زیرگذر پل مفتح و دو چاه جذبی دوربرگردان‌های زیرگذر اندیشه توسط عوامل مدیریت بحران این منطقه با استفاده از تانکر و خودمکش رفع شده است.

امید معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پیرو اعلام مدیریت بحران شهرداری اصفهان از صبح روز گذشته _شنبه پنجم اسفند_ تمام عوامل خدمات شهری در سطح مناطق به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی با بیان اینکه بر این اساس پایگاه مدیریت بحران منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان نیز فعال و برنامه‌ریزی لازم انجام شد، افزود: بارش باران را از عصر روز گذشته تا ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز به‌طور مقطعی شاهد بودیم که این بارش‌ها از ساعت ۳:۰۰ امروز تبدیل به برف شد و همچنان ادامه دارد.

رئیس اداره محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در ساعات بامداد امروز با توجه به برودت هوا، پنج اکیپ اقدام به نمک‌پاشی در سطح معابر این منطقه کردند و از ساعت ۸:۰۰ تاکنون نیز در حال رفع آبگرفتگی‌های سطحی هستند.

معتمدی با اشاره به دو مورد آبگرفتگی مهم سطح این منطقه گفت: نقطه اول زیرگذر پل مفتح بود؛ رایزرهای ورودی پل دچار گرفتگی شده بود که توسط عوامل مدیریت بحران منطقه با استفاده از تانکر و خودمکش آبگرفتگی‌ها رفع شد.

وی ادامه داد: مورد دوم گرفتگی دو چاه جذبی دوربرگردان‌های زیرگذر اندیشه بود که با اقدام به موقع آبگرفتگی اتوبان سردار شهید کاظمی نیز برطرف شد.

رئیس اداره محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تاکید کرد: تا پایان بارش‌ها ۲۵ نفر از عوامل اجرایی در سطح این منطقه همچنان به حالت آماده‌باش خواهند بود که پنج نفر آن‌ها نیروهای ستادی و ۲۰ نفر تکنسین هستند و با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات اقدامات لازم را انجام می‌دهند تا شاهد آبگرفتگی یا یخ‌زدگی معابر نباشیم.

کد خبر 730810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.