برگزاری جشنواره عید تا عید در بازارهای روز کوثر اصفهان/ آمادگی کامل برای سرویس‌دهی کالابرگ

رئیس اداره بازارهای سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از برگزاری جشنواره عید تا عید در بازارهای روز کوثر اصفهان خبر داد و گفت: این جشنواره از نیمه شعبان تا عید فطر برگزار می‌شود و خرید اقلام فروش ویژه نیز امتیاز دارد.

مجید صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر اصفهان با هدف تأمین کالاهای اساسی و عرضه به صورت گسترده و با تخفیفات ویژه از نیمه شعبان تا عید فطر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جشنواره هر ۵۰۰ هزار تومان خرید یک امتیاز محسوب می‌شود و خرید اقلام فروش ویژه نیز امتیاز دارد، افزود: از دیگر امتیازات خرید، ارائه کیسه پارچه‌ای به جای پلاستیک است.

رئیس اداره بازارهای سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: جوایز جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر اصفهان از نیمه شعبان تا عید فطر شامل یک دستگاه خودرو کوئیک، ۱۰ موتورسیکلت برقی و ۳۱۳ فاکتور خرید به قید قرعه است که به همان میزان خرید فاکتور، بن خرید ارائه می‌شود

صادقی ادامه داد: قرعه‌کشی جشنواره همزمان با میلاد امام رضا (ع) برگزار می‌شود

وی گفت: سعی کردیم برندهای با کیفیت، همچنین اقلام اساسی مورد احتیاج شهروندان در ایام پیش‌رو با فروش‌های ویژه متعدد عرضه شود.

رئیس اداره بازارهای سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برای عرضه مستقیم میوه و صیفی ماه رمضان و عید نوروز ۱۵ مکان پیش‌بینی شده است که پس از دریافت مجوزهای لازم بر پا می‌شود.

صادقی تصریح کرد: اقلام اساسی نیز از ۱۰ تا ۴۰ درصد تخفیف دارد و در این ایام بیشترین فروش ویژه مربوط به کالاهای اساسی همچون پروتئین، برنج، خرما، لبنیات، حبوبات، رب گوجه فرنگی و ماکارونی است.

وی اظهار داشت: تمام بازارهای کوثر آمادگی کامل برای سرویس‌دهی کالابرگ الکترونیکی است.

کد خبر 730808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.