تردد در تمام محورهای مواصلاتی البرز جریان دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: اکنون به جز محور جدید هشتگرد- طالقان و محور شمشک- دیزین تمامی محورهای مواصلاتی البرز باز است و تردد خودرو در آنها جریان دارد.

علی زندی فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز با اشاره به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف گفت: نیروهای راهداری با استفاده از ۱۴۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری در راه‌های مختلف استان البرز مستقر و در حالت آماده‌باش کامل هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به فعال بودن ۱۱ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی البرز برای خدمت رسانی به رانندگان در صورت بروز اختلال ترافیکی افزود: تمهیدات لازم برای مقابله با پیامدهای احتمالی ناشی از بارش باران، برف و یخبندان در محورهای استان اتخاذ شده است.

زندی فر عنوان کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف در تمامی محورهای مواصلاتی البرز هستیم و با تلاش نیروهای راهداری هیچیک از محورهای اصلی و فرعی استان مسدود نیست و تردد در آنها جریان دارد.

وی تصریح کرد: باتوجه به بارش برف در استان حجم تردد در آزادراه قزوین- کرج- تهران محدوده بهشت سکینه تا گرمدره سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به وضعیت محورهای روستایی نیز توضیح داد: تاکنون گزارشی مبنی بر بسته بودن راه‌های روستایی دریافت نکردیم اما هموطنان توجه داشته باشند که از سفرهای غیرضروری به محورهای کوهستانی و محورهایی چون برغان و آتشگاه پرهیز کنند و در صورت لزوم حتماً زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

زندی‌فر با بیان اینکه محور شمشک به دیزین و جاده جدید هشتگرد به طالقان هم همچنان مسدود است، از رانندگان خواست تا قبل از سفر با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند و با اطلاع از وضعیت راه‌ها نسبت به سفر اقدام کنند.

کد خبر 730799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.