انتخابات در مازندران پرشور خواهد بود

استاندار مازندران با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات گفت: مطمئنیم مردم استان به مانند دوره‌های قبل با توجه به بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری بر برگزاری انتخاباتی پرشور، این دوره نیز حضور باشکوهی خواهند رساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور شامگاه _شنبه پنجم اسفند_ در حاشیه همایش فرمانداران این استان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این همایش رهنمودهایی با محوریت انتخابات پیش‌روی ۱۱ اسفندماه به فرمانداران و مسئولان دستگاه‌های مرتبط ارائه شد، اظهار کرد: هر یک از فرمانداران گزارشی از فعالیت حوزه انتخاباتی شهرستان‌های خود به ستاد انتخابات استان دادند.

وی از آمادگی کامل مازندران برای برگزاری انتخابات پرشور و حضور حداکثری مردم عنوان و مطرح کرد: تمام تلاش به کار گرفته می‌شود تا این انتخابات در صحت سلامت و امنیت کامل به اجرا درآید.

استاندار مازندران با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات گفت: مطمئنیم مردم استان به مانند دوره‌های قبل با توجه به بیانات و تأکیدات مقام معظم رهبری بر برگزاری انتخاباتی پرشور، این دوره نیز حضور باشکوهی خواهند رساند.

حسینی‌پور با بیان اینکه امیدواریم دشمنان نظام با حضور مردم منزوی شوند، افزود: حضور مردم در انتخابات یعنی مبارزه با دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در تمامی ستادهای تبلیغاتی انتخابات استان شلوغ و استقبال مردم رضایت‌بخش است و پیش‌بینی برگزاری یک انتخابات پرشوری می‌شود.

استاندار مازندران از آمادگی کامل اعضای اجرایی ستاد انتخابات این استان خبر داد و گفت: تمامی آموزش‌های لازم به اعضا داده شده و زیرساخت‌های انتخابات در همه جا آماده و از قبل مانورهای لازم انجام شده است.

وی ادامه داد: معتقدیم با توجه به قرار گرفتن اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت این انتخابات پرشور برگزار خواهد شد و مردم در ساعت ۸ صبح روز جمعه یازدهم اسفندماه پای صندوق‌های اخذ شعبه رأی حاضر می‌شوند.

کد خبر 730753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.