جانمایی ۲۵۰ ایستگاه و سازه فلزی در سطح شهر اصفهان به‌مناسبت نیمه شعبان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهرداری این کلان‌شهر سامانه‌ای برای درخواست نصب سازه فلزی و ایستگاه‌های صلواتی طراحی کرد، گفت: با استفاده از این سامانه در شهر، حدود ۲۵۰ نقطه برای برگزاری برنامه‌های جشن نیمه شعبان جانمایی شد.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری اصفهان در ایام مراسم‌های ملی و مذهبی با موجی از درخواست‌ها درباره ایستگاه‌های صلواتی، داربست و بنر برای تبلیغات مراسم مذهبی روبه‌رو می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد سامانه‌ای برای درخواست نصب سازه فلزی و ایستگاه‌های صلواتی افزود: در این راستا برای تسریع کار و افزایش کیفیت خدمت به شهروندان، استفاده از سامانه درخواست مجوز نصب ایستگاه‌های صلواتی مورد شهروندان قرار گرفته است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به زیرساخت‌های سامانه درخواست مجوز نصب ایستگاه‌های صلواتی تاکید کرد: با استفاده از این سامانه در شهر حدود ۲۵۰ نقطه برای برگزاری برنامه‌های جشن نیمه شعبان جانمایی و مجوزهای لازم صادر شده است.

ابوطالبی گفت: این ۲۵۰ نقطه در محل‌های مختلف سطح شهر جانمایی شد، همچنین جانمایی حدود ۳۲ محل ویژه مراسم پیاده‌روی نیمه‌شعبان از میدان احمدآباد به سمت خیابان حضرت ولی‌عصر (عج) و میدان امام علی (ع) در نیمه‌شعبان توسط این اداره انجام شد.

کد خبر 730738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.