حمل‌ونقل وین برای کارمندان رایگان شد

کار کردن برای وین پس از اینکه شهرداری اعلام کرد که از ماه می مجوز سالانه استفاده از حمل‌ونقل عمومی را برای همه کارمندان خود پرداخت می‌کند، جذاب‌تر شد. شهرداری پایتخت اتریش یکی از بزرگترین کارفرمایان این کشور است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، ابتکار جدید شهر وین برای حمل‌ونقل رایگان «بلیت کار» نام دارد و به دنبال توافقات اخیر بین اتحادیه کارگران و شهرداری وین مانند افزایش ۹.۱۵ درصدی حقوق و افزایش کمک‌هزینه فرزندان، به عنوان مزیت در اختیار کارگران شهرداری قرار خواهد گرفت.

مشاور منابع انسانی شهرداری وین در این رابطه گفت: «بلیت کار بخشی از استراتژی ما برای ایجاد انگیزه‌های جذاب برای کارکنان است. ما می‌خواهیم با استفاده از این بلیت برای ارتقای بیشتر موقعیت شهر به عنوان یک کارفرمای جذاب استفاده کنیم، به‌ویژه به این دلیل که در چند سال آینده نیاز به پر کردن موقعیت‌های مهم زیادی خواهیم داشت.»

بلیط وین، حمل‌ونقل عمومی را جذاب‌تر می‌کند

شهر وین یکی از بزرگترین کارفرمایان در سراسر اتریش است، بنابراین مزیت اعلام شده در جامعه پایتخت بازتاب مثبتی دارد. به منظور اینکه بلیت کار در سریع‌ترین زمان ممکن در دسترس قرار بگیرد، شهر مسیر بازپرداخت را انتخاب کرده است. کارمندان پس از درخواست مربوطه و اثبات خرید بلیت سالانه، هزینه بلیت بازپرداخت شده را دریافت خواهند کرد. به دارندگان بلیت موسوم به «آب و هوا» که در راستای اهداف اقلیمی ارائه می‌شود نیز سهم مربوطه وین آنها بازپرداخت خواهد شد. بنابراین، کاربران می‌توانند از «بلیت کاری» خود برای سفرهای خصوصی و نه‌تنها برای سفرهای کاری استفاده کنند.

هزینه‌های بلیت کاری در سال جاری برای شهر وین حدود ۲۳ میلیون یورو خواهد بود. با این حال، به گفته یورگن چرنوخرسکی، عضو شورا، این سرمایه‌گذاری ارزشمند است زیرا نشان‌دهنده قدردانی از کارمندان است و در عین حال برای آب و هوای محلی نیز بسیار مفید خواهد بود.

حمل‌ونقل وین برای کارمندان رایگان شد

کد خبر 730702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.