۴۰ هزار نفر در سیستان و بلوچستان وظیفه برگزاری انتخابات را به عهده دارند

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۴۰ هزار نفر در هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی برای برگزاری انتخابات در سیستان و بلوچستان مسئولیت برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، رضا شریفی در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات کشور که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور رؤسای ستاد انتخابات استان‌ها برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وسعت استان سیستان و بلوچستان و پراکندگی جمعیت از میان یک هزار و ۸۶۰ شعبه اخذ رأی ۹۶۰ شعبه اخذ رأی سیار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: متناسب با وسعت استان سیستان و بلوچستان در حوزه‌های اجرا و امنیت تدابیری اتخاد شده تا بتوانیم ۴ اصل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت مورد تاکید مقام معظم رهبری را به درستی اجرا کنیم.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان افزود: حدود ۴۰ هزار نفر در هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی برای برگزاری انتخابات در سیستان و بلوچستان مسئولیت بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه دغدغه‌های فنی در حوزه‌های مختلف در جلسات هماهنگی با مجموعه‌های متولی، مرتفع شده است، خاطرنشان کرد: جلسات متعدد آموزشی و توجیهی با حضور نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعضای هیئت نظارت و اجرایی در حوزه‌های انتخابیه استان برای تبیین قوانین انتخابات به ویژه قوانین تبلیغات برگزار شده و در این زمینه مسئله خاصی وجود ندارد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: به لطف پروردگار از لحاظ فنی، لجستیکی و نیروی انسانی برای برگزاری هر چه مطلوب‌تر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری آمادگی داریم.

کد خبر 730697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.