ظرفیت اسکان ۳۶ هزار نفر در بوستان‌های شهر قم فراهم شده است

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اینکه در مجموع بوستان‌ها ۴ هزار و ۷۰ چادر امکان اسکان دارند، گفت: در سالن‌های مسقف نیز ۵ هزار تخته چادر را به صورت استاندارد پوشش می‌دهیم.

پیام جوادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: بوستان‌های مهدی، هاشمی، امام رضا (ع)، فدک، نیایش، نیاز، نجمه و غدیر در ایام نیمه شعبان موضوع خدمت‌رسانی به شهروندان فعال هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران، اماکن مسقف و ورزشگاه‌های ۱۵ خرداد، شهید دخانچی، شهید طاهریان و شهید حیدریان، سالن شیرازی، سالن ظهور و ظرفیت مدارس پای کار آمد.

رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائران شهرداری قم با اشاره به اینکه از شنبه شب در این اماکن پذیرای زائرین خواهیم بود، مطرح کرد: غرفه‌های راهنمای زائر در طول مسیر و در بوستان‌ها زائرین را راهنمایی می‌کنند.

جوادیان با بیان اینکه ستاد از دو هفته پیش اقدامات خود را آغاز کرده است، عنوان کرد: هزار و ۵۰۰ نفر نیروی کادر اجرایی، پیمانی و امانی در سه شیفت کاری از امروز صبح تا فردا شب در مسجد مقدس جمکران حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه فضای سبز بلوار پیامبر اعظم (ص) در یک پروژه ۳ ساله بسترسازی و گونه شناسی انجام شد، خاطرنشان کرد: از مواکب و مردم درخواست داریم در طول مسیر از گل‌کاری‌های انجام شده مراقبت کنند.

مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهرداری قم با بیان اینکه در مجموع بوستان‌ها ۴ هزار و ۷۰ چادر امکان اسکان دارند، تصریح کرد: در سالن‌های مسقف نیز ۵ هزار تخته چادر را به صورت استاندارد پوشش می‌دهیم.

جوادیان با اشاره به اینکه پیش‌بینی این است که با توجه به برودت هوا اسکان در شب نداشته باشیم، یادآور شد: در آستانه نیمه شعبان نیز پروژه نورپردازی میدان آل یاسین با چهار لوستر و یک درخت نوری انجام شد.

کد خبر 730693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.