ازدواج ۲۰۳ زوج خوزستانی با کمک کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان با اشاره به کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) به ازدواج ۲۰۳ زوج خوزستانی، گفت: کمک به ازدواج آسان جوانان نیازمند، استفاده از ظرفیت‌های منطقه برای ایجاد هم‌افزایی به منظور برگزاری مراسم ازدواج جوانان با اولویت مناطق کم‌برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، جمال شیبه امروز _شنبه، پنجم اسفند_ در آئین ازدواج ۲۰۳ زوج خوزستانی اظهار کرد: تهیه و توزیع جهیزیه در بین زوج‌های نیازمند از برنامه‌های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) است، برای تأمین جهیزیه و آسان کردن شرایط ازدواج جوانان از خیران و نیکوکاران درخواست می‌شود در این مسیر به این نهاد حمایتی کمک کنند.

وی افزود: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه یا تماس با دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در استان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در قالب طرح کوثر به این نهاد اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان ادامه داد: توجه به نهاد خانواده یکی از اولویت‌های راهبردی کمیته امداد است که در همین راستا تلاش می‌شود شرایط برای ازدواج زوج‌های نیازمند فراهم شود.

شیبه با اشاره به کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) به ازدواج ۲۰۳ زوج خوزستانی، گفت: در همین راستا کمک به ازدواج آسان جوانان نیازمند، استفاده از ظرفیت‌های منطقه برای ایجاد هم‌افزایی به منظور برگزاری مراسم ازدواج جوانان با اولویت مناطق کم‌برخوردار از جمله اقداماتی است که برای تشکیل خانواده از سوی این دستگاه انجام می‌شود.

کد خبر 730671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.