جدال زودرس برای حفظ جایگاه

مسابقات هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال با موافقت مدیران باشگاه‌های حاضر در لیگ زودتر برگزار می‌شود تا شاهد رقابتی نزدیک بین تیم‌ها برای حفظ جایگاه باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال فردا _یکشنبه ششم اسفند_ با برگزاری هفت دیدار هم‌زمان در شهرهای اردکان، گنبد، اسلامشهر، اصفهان، مشهد، ارومیه و یزد پیگیری می‌شود. سازمان لیگ فدراسیون والیبال در نظرسنجی که از مدیران باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر والیبال در خصوص ادامه لیگ برتر داشت، تصمیم گرفت تا مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر را فردا برگزار کند.

پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، مشخص نکردن میزبان مسابقات باشگاه‌های آسیا از سوی کنفدراسیون آسیا همچنین کمبود زمان برای معرفی و حضور قهرمان لیگ برتر در مسابقات باشگاه‌های آسیا و فشردگی برنامه تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ ملت‌ها از دلایل برگزاری زودهنگام هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال است.

مسابقات این هفته برای حفظ جایگاه تیم‌ها بسیار مهم است بخصوص برای تیم‌های شهداب، طبیعت، گیتی پسند، پیکان، ایفاسرام و شهرداری ارومیه زیرا رقابت تنگاتنگی با یک دیگر دارند و در صورت باخت هر تیم احتمال از دست رفتن جایگاهش بالا است.

شهرداری گنبد کاووس – فولاد سیرجان ایرانیان

در شهر گنبد کاووس تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و شهرداری گنبد در سالن گهر روش مقابل هم صف آرایی می‌کنند. شهرداری گنبد برای فرار از مرحله پلی اوت همچنین جبران شکست ۳ بر یک در دیدار رفت مقابل شاگردان عطایی کار سختی را دارند. تیم فولاد سیرجان ایرانیان با ۱۸ برد و ۵۲ امتیاز صدرنشین جدول است و شهرداری گنبد با ۷ برد و ۲۵ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارد.

جدال زودرس برای حفظ جایگاه

طبیعت – پاس گرگان

در دیگر دیدار هفته، تیم طبیعت در سالن شهید بیضایی میزبان پاس گرگان است. طبیعت ضمن شکست دور رفت با نتیجه سه بر صفر مقابل تیم گرگانی همچنین بهبود جایگاه خود با توجه به رقابت نزدیکی که با تیم‌های شهداب و گیتی پسند دارد، پا به میدان می‌گذارد و در طرف دیگر تیم پاس نیز برای حضور در هشت تیم برتر و حضور در پلی اف پشت تور قرار می‌گیرد.

طبیعت با ۱۴ برد و ۴۱ امتیاز در جایگاه سوم جدول ایستاده است و پاس گرگان نیز با ۱۱ برد و ۳۱ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد.

شهرداری ارومیه – پیکان تهران

شهر ارومیه در این هفته میزبان بازی پیکان تهران و شهرداری ارومیه است. دور رقابت پیکان و شهرداری ارومیه، شاگردان پیمان اکبری در پیکان با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسیدند از همین رو شهرداری در خانه و حضور هواداران پرشور ارومیه به دنبال جبران است. هر دو تیم پیکان و شهردار ارومیه ۱۳ برد کسب کرده‌به ترتیب در رتبه‌های پنجم و هفتم قرار گرفته‌اند.

شهداب یزد – چادرملو اردکان

در دربی شهر یزد دو تیم چادرملو و شهداب مقابل هم پشت تور قرار می‌گیرند تا برای حفظ جایگاه خود تلاش کنند. شهداب با ۱۴ پیروزی و ۴۲ امتیاز در جایگاه دوم ایستاده است و چادرملو با ۱۱ برد و ۳۴ امتیاز در جایگاه هشتم است. چادر ملو اردکان در دیدار رفت ۳ بر یک به پیروزی رسید از این رو تندروان و شاگردان در خانه تلاش می‌کنند تا دیگر تیم هم استانی را شکست دهند.

گیتی‌پسند اصفهان – هورسان رامسر

در دیگر دیدار هفته تیم گیتی‌پسند در سالن مخابرات از تیم هورسان رامسر میزبانی خواهد کرد. شاگردان عقیلی با توجه به رقابت نزدیکی که در جدول با تیم‌های شهداب و طبیعت دارند همچنین جبران شکست ۳ بر ۲ در رامسر تلاش می‌کنند تا در خانه نتیجه را به نام خود کنند. در طرف مقابل شاگردان آرش صادقی باید تلاش خود برای حفظ جایگاهش را انجام دهد تا راهی پلی اوت نشوند. گیتی پسند با ۱۳ برد و ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و هورسان با ۱۰ برد و ۲۷ امتیاز در جایگاه دهم جدول است.

ایفاسرام اردکان – مس رفسنجان

تیم‌های ایفاسرام و مس رفسنجان در این هفته در شهر اردکان به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا برای رسیدن به جایگاه بهتر تلاش کنند. دیدار رفت این دو تیم ۳ بر صفر به سود مس رفسنجان رقم به پایان رسید. ایفاسرام در رقابتی تنگاتنگ با پیکان و گیتی‌پسند برای قرارگیری در جایگاه بهتر قرار دارد و تیم مس رفسنجان برای عدم سقوط به پلی‌ات به پیروزی در این بازی نیاز دارد.

جدال زودرس برای حفظ جایگاه

نیان الکترونیک مشهد – سایپا تهران

در آخرین دیدار هفته تیم نیان الکترونیک مشهد در سالن مهران میزبان سایپا تهران است. سایپا تنها با یک برد و ۶ امتیاز در قعر جدول قرار دارد و حضورش به پلی اوت قطعی شده است اما در طرف دیگر تیم نیان الکترونیک مشهد با ۷ برتری و ۲۶ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار داد و می‌تواند برای فرار از سقوط به پلی اوت تلاش کند.

برنامه کامل مسابقات هفته بیست‌وششم لیگ برتر والیبال:

طبیعت – پاس گرگان

شهداب یزد – چادرملو اردکان

شهرداری ارومیه – پیکان تهران

ایفاسرام اردکان – مس رفسنجان

گیتی‌پسند اصفهان – هورسان رامسر

نیان الکترونیک مشهد – سایپا تهران

شهرداری گنبد کاووس – فولاد سیرجان ایرانیان

جدول لیگ برتر والیبال

# تیم امتیاز بازی برد باخت
۱

فولاد سیرجان

۵۲ ۲۲ ۱۸ ۴
۲

شهداب یزد

۴۲ ۲۲ ۱۴ ۸
۳

طبیعت

۴۱ ۲۲ ۱۴ ۸
۴

گیتی پسند

۴۰ ۲۲ ۱۳ ۹
۵

پیکان تهران

۳۸ ۲۲ ۱۳ ۹
۶

ایفاسرام اردکان

۳۸ ۲۲ ۱۳ ۹
۷

شهرداری ارومیه

۳۵ ۲۲ ۱۳ ۹
۸

چادرملو اردکان

۳۴ ۲۲ ۱۱ ۱۱
۹

پاس گرگان

۳۱ ۲۲ ۱۱ ۱۱
۱۰

هورسان رامسر

۲۷ ۲۲ ۱۰ ۱۲
۱۱

مس رفسنجان

۲۷ ۲۲ ۹ ۱۳
۱۲

نیان الکترونیک

۲۶ ۲۲ ۷ ۱۵
۱۳

شهرداری گنبد

۲۵ ۲۲ ۷ ۱۵
۱۴

سایپا

۶ ۲۲ ۱ ۲۱
کد خبر 730651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.