اجرای ۳ پروژه ساماندهی در منطقه ۱۱ اصفهان با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: اجرای ۳ پروژه ساماندهی در این منطقه شامل ساماندهی گلزار شهدا، امامزاده میرمدینه و آرامستان محلی رهنان با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار در دستور کار شهرداری است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مردم شهیدپرور منطقه ۱۱ اصفهان با تقدیم ۵۰۰ شهید به اسلام و انقلاب همواره و در تمام عرصه‌های ملی و مذهبی حضور داشته‌اند و وفاداری خود را به نظام اسلامی نشان داده‌اند، از این‌رو مجموعه شهرداری اصفهان نیز وظیفه خود می‌داند که در راستای پاسداشت مقام شهدا، جانبازان و ایثارگران گام بردارد.

وی با اشاره به لزوم پاسخگویی به نیاز مراجعان به گلزار شهدا، امامزاده میرمدینه، مصلی نماز جمعه و آرامستان افزود: در این دوره مدیریت شهری توجه ویژه به پاسداشت مقام شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده ایشان به عمل آمده است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه از جمله پروژه‌هایی که در همین راستا در این منطقه تعریف و در حال انجام است، ساماندهی گلزار شهدا، امامزاده میرمدینه و آرامستان محلی رهنان است، گفت: طی سال گذشته، سال جاری و سال آینده در مجموع اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال برای اجرای عملیات عمرانی و زیباسازی این مجموعه در نظر گرفته شده است.

محمدحسینی تصریح کرد: از مهم‌ترین اقداماتی که در این مجموعه در حال انجام است می‌توان به تسطیح قبور آرامستان، زیباسازی دیوار ورودی آرامستان، دیوارنگاری، زیباسازی و نورپردازی محوطه گلزار شهدا و آرامستان، ایجاد قطعه ایثارگران با توجه به در خواست ایثارگران و احداث سرویس بهداشتی اشاره کرد.

کد خبر 730639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد کبیری IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    0 0
    در مورد ترافیک سه راه شهدا نظر بنده این که یک بریدگی نبش بهداری وکوچه ۳۴ ایجاد گردد وکوچه ۳۴ همانند کوچه غلامی که هزینه ان خیلی کمتره به ابوذر وصل شود بدین ترتیب قفل ترافیکی رهنان باز میشود موفق باشید