۱۱ اسفند؛ روز سرنوشت‌ساز ملت ایران برای تقویت و افزایش ضریب امنیت

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا از سربازان برای شرکت پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سازمان وظیفه عمومی فراجا، سردار تقی مهری در پیامی از سربازان جهت شرکت پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

«با عرض سلام و ارادت خالصانه به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (ع) و فرمانده کل قوا مدظله‌ العالی و ارواح طیبه شهدا، یازدهم اسفند ۱۴۰۲ مصادف با دوازدهمین دوره انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری روز سرنوشت‌ساز ملت ایران برای تقویت و افزایش ضریب امنیت به معنای حقیقی کلمه و پشتوانه قوی برای کارکنان نیروهای مسلح به‌ویژه سربازان است.

انتخابات هرچه پرشکوه‌تر برگزار شود قدرت ملی را به ارمغان خواهد داشت و دستاورد قدرت ملی امنیت ملی است. از این رو حضور پرشور سربازان در کنار مردم در انتخابات، وحدت ملی و انگیزه ملت ایران برای حضور در صحنه را نشان می‌دهد. سربازان عزیز کشور با حضور پرشور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نقش مؤثری در سرنوشت کشور در زمینه‌های مختلف امنیتی، اقتصادی و فرهنگی خواهند داشت، بنابراین با انتخاب آگاهانه نمایندگان اصلح زمینه ارتقای رشد اقتصادی، فرهنگی و… در کشور را فراهم خواهند کرد.

از همه مردم عزیز کشورمان می‌خواهیم مانند سال‌های قبل پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت کرده و به افراد اصلح رأی دهند تا امنیت که ظرف و بستر هرگونه فعالیت اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و کسب و کار است، ارتقا پیدا کند.»

کد خبر 730627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.