۱۸ هزار نفر در خراسان شمالی مجری انتخابات هستند

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی از فعالیت ۱۸ هزار نفر برای اجرای انتخابات در استان خبر داد و گفت: دولت هیچ نماینده‌ای در انتخابات ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _شنبه پنجم اسفند_ در شورای اطلاع‌رسانی خراسان شمالی اظهار کرد: دولت نامزدی در انتخابات ندارد و با بی‌طرفی کامل مجری انتخابات است و مردم انتخاب می‌کنند و انتخاب آن‌ها است.

وی افزود: تاکید ما به دست‌اندرکاران انتخابات بر بی‌طرفی کامل و امانت‌داری برای مردم است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه ۱۱۳ نفر در این دوره از انتخابات تأیید صلاحیت شده‌اند، خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد افزایش تأیید شده‌ها را به نسبت دوره گذشته شاهد هستیم؛ ۲۲ نفر در حوزه انتخابیه اسفراین، ۲۳ نفر در شیروان و ۶۸ نفر در بجنورد تأیید صلاحیت شدند.

ناهیدی تعداد عوامل اجرایی انتخابات را ۱۸ هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: کاندیداها باید در چارچوب قانون تبلیغات، فعالیت‌های خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: در ارزیابی‌های صورت گرفته رغبت به مشارکت در سرنوشت در بین جوانان و بانوان خراسان شمالی افزایش یافته است، با انتخابات منافع نظام حفظ می‌شود زیرا رأی در انتخابات رأی به وطن و حفظ سرزمین است.

در ادامه این جلسه روح‌الله حسین‌پور، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان شمالی گفت: فرآیندهای اجرایی انتخابات در حال انجام است و دستگاه‌های اجرایی اقدامات امیدآفرینی خوبی را انجام داده‌اند، اما هدف اصلی از بازدیدها، پویش‌ها و نشست‌های مختلف باید در سطح جامعه ملموس باشد.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مانور قدرت سیاسی ما است، گفت: با اطلاع‌رسانی و جهاد تبیین می‌توان این اقدامات را پرشورتر جلوه داد.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی افزود: حداقل چهل برنامه مشارکتی توسط تمام دستگاه‌های اجرایی در سطح استان برای انتخابات برگزار می‌شود که نشان‌دهنده افزایش امیدآفرینی است.

کد خبر 730615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.