مراکز معاینه فنی شفق و ارغوانیه روز نیمه شعبان فعال است

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: مراکز معاینه فنی خودروی سبک شفق وارغوانیه روز نیمه شعبان از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰ آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

سیدعلی عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مراکز معاینه فنی مکانیزه خودروی سبک ارغوانیه و شفق روز یکشنبه، ششم اسفند سال جاری همزمان با نیمه شعبان ولادت با سعادت امام زمان (عج) از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰ آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و لزوم دریافت گواهی معاینه فنی شهروندان افزود: با توجه به اینکه برخی شهروندان در ایام هفته به علت مشغله‌کاری فرصت مراجعه به مراکز معاینه فنی را ندارند، بنابراین برای رفاه حال این افراد بعضی مراکز روز نیمه شعبان نیز فعال هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهروندان اصفهانی می‌توانند برای صرفه‌جویی در وقت به سامانه نوبت‌دهی اینترنتی www.fani.hamlebar.com مراجعه کنند و با درج مشخصات خودرو نوبت‌گیری کنند، تصریح کرد: در حال حاضر مرکز معاینه فنی همدانیان، شفق، ارغوانیه و تاکسیرانی به این سامانه مجهز است.

عبداللهی خاطرنشان کرد: گواهی معاینه فنی وسایل نقلیه به‌صورت مکانیزه با دوربین‌های سطح شهر کنترل می‌شود و وسایل نقلیه‌ای که معاینه فنی ندارند، در صورت تردد روزانه مبلغ ۵۲ هزار تومان جریمه می‌شوند.

کد خبر 730603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.