سرمایه‌گذاری سنگاپور در شبکه پهنای باند ارتقایافته

شبکه پهنای باند سراسری ارتقایافته، ستون فقرات برنامه‌ها و نوآوری‌های آینده سنگاپور با سرعتی تا ۱۰ برابر سریع‌تر از امروز خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، سازمان توسعه رسانه سنگاپور از سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری این دولت‌شهر روی ارتقای شبکه پهنای باند سراسری خود خبر داد که اطمینان حاصل می‌کند سنگاپور در مسیر آمادگی‌های لازم برای آینده مورد انتظار خود باقی بماند. انتظار می‌رود با اجرای طرح جدید بیش از نیم میلیون خانوار تا سال ۲۰۲۸ در سامانه ثبت‌نام کنند و از سرعت اینترنت بالاتر تا ۱۰ گیگابایت بر ثانیه بهره‌مند شوند.

قابلیت اتصال ۱۰ گیگابایت بر ثانیه

سرمایه‌گذاری بر زیرساخت‌های اتصال پایه حتی در شرایطی که موارد استفاده همچنان در حال توسعه و تکامل هستند، برای سنگاپور از اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه کمک می‌کند این دولت‌شهر برای آینده آماده باشد. یک شبکه پهنای باند با ظرفیت بالاتر، پایه‌ای را برای فعال کردن نوآوری‌ها و فرصت‌های آینده فراهم می‌کند.

سرمایه‌گذاری‌های گذشته سنگاپور در نسل اول شبکه‌های پهنای باند سراسری در سال ۲۰۰۶، پایه و اساس یک زیرساخت اتصال قابل اعتماد و پهنای باند بالا را ایجاد کرد و به حمایت از این دولت‌شهر در طول همه‌گیری کووید -۱۹ کمک کرد و به کل سنگاپور اجازه داد تا به‌طور یکپارچه به‌هم متصل شوند و به کار و یادگیری از خانه ادامه دهند. امروزه شبکه پهنای باند سراسری در همه خانه‌های سنگاپور اجرا می‌شود و بیش از ۸۵ درصد منازل مسکونی حداقل از خدمات یک گیگابایت بر ثانیه استفاده می‌کنند.

سرمایه‌گذاری سنگاپور در شبکه پهنای باند ارتقایافته

هم‌اکنون پس از گذشت ۱۸ سال از اولین سرمایه‌گذاری این شبکه، سرمایه‌گذاری جدید از ارتقای شبکه‌های بک‌اند و تجهیزات کاربر «فرانت‌اند» برای فعال کردن خدمات تا ۱۰ گیگابایت بر ثانیه و ارائه‌های نوآورانه با قیمت‌های رقابتی‌تر برای کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان پشتیبانی می‌کند.

شبکه ارتقایافته جدید ستون فقرات برنامه‌ها و نوآوری‌های آینده را با سرعتی تا ۱۰ برابر سریع‌تر از امروز تشکیل خواهد داد. این اقدام به نوبه خود از سرعت سریع تحول دیجیتال پشتیبانی کرده است. ارتقا شبکه پهنای باند سراسری از اواسط سال ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۶ انجام خواهد شد. این شبکه همراه با عرضه خدمات تلفن همراه 5G و شبکه‌های Wi-Fi سریع‌تر، اتصالات ۱۰ گیگابایت بر ثانیه متقارن‌تری را ارائه می‌دهد.

سرمایه‌گذاری سنگاپور در شبکه پهنای باند ارتقایافته

کد خبر 730539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.