ایجاد ۲۰۰۰ متر مربع فضای تبلیغات انتخابات در سطح شهر گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: بیش از ۲۰۰۰ متر مربع فضا برای تبلیغات انتخاباتی در نقاط پرتردد سطح شهر ایجاد شده است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان از آماده سازی فضاهای شهری برای تبلیغات محیطی نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تعداد نامزدهای انتخاباتی و جهت ایجاد عدالت بین نامزدهای انتخاباتی شهرداری گلپایگان فضای لازم برای تبلیغات انتخاباتی ایجاد و در اختیار آن‌ها قرار داده است.

وی افزود: بیش از ۲۰۰۰ متر مربع فضا برای تبلیغات انتخابات نامزدها در نقاط پرتردد سطح شهر ایجاد شده است تا زیبایی بصری شهر حفظ شود.

شهردار گلپایگان ادامه داد: نامزدها و مسئولان ستادهای تبلیغاتی از نصب تبلیغات در فضایی خارج از فضای تعیین شده خودداری کنند.

شکرزاده خاطرنشان کرد: شهرداری گلپایگان با نصب بنرهای تبلیغاتی اقدام به تشویق شهروندان به شرکت هرچه با شکوه‌تر در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به تبلیغات سو و بی‌اثر دشمنان و معاندان نظام در خصوص انتخابات در ایران اسلامی، شهرداری گلپایگان بنرهایی در سطح شهر از سخنان امام (ره)، مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی نصب کرد تا مشوقی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد.

شهردار گلپایگان با اشاره به اقدامات ناوگان حمل‌ونقل عمومی گلپایگان در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ گفت: به منظور مشارکت حداکثری شهروندان، پوستر و بروشور روی تاکسی‌ها و خودروهای عمومی تحت نظارت شهرداری نصب شد.

شکرزاده از تعویض فاز دوم چراغ‌های خیابان امام حسین (ع) خبر داد و گفت: با توجه به دستورالعمل تعدیل ۵۰ درصدی روشنایی معابر و یکی در میان شدن چراغ‌های معابر به‌منظور بهبود وضعیت روشنایی خیابان امام حسین (ع) و افزایش رضایت مردمی، فاز دوم تعویض چراغ‌های گازی پرمصرف با چراغ ۸۰ وات ال‌ای‌دی پربازده توسط شهرداری گلپایگان در حال اجرا است.

کد خبر 730526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.