شهرداری قزوین ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از بانک شهر دریافت کند

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شهرداری قزوین که یکی از سهام‌داران عمده بانک شهر است باید از این ظرفیت بهره ببرد و برای اجرای طرح‌های کلان خود، حداقل ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای سال آینده در نظر بگیرد.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: شهرداری قزوین که یکی از سهام‌داران عمده بانک شهر است باید از این ظرفیت بهره ببرد و برای اجرای طرح‌های کلان خود حداقل ۱,۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای سال آینده بگیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه طی سال گذشته بدهی‌های شهرداری به بانک شهر تسویه شده است ضرورت دارد تا برای اجرای پروژه‌های کلان به دنبال استفاده از تسهیلات بانکی کلان باشیم و در این راستا مدیریت شهری باید با استفاده از ظرفیت سهام بانک شهر و سایر بانک‌ها این موضوع را در دستور کار قرار دهد، در این راستا شهرداری باید برای سال آینده هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی اخذ کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: در بودجه سال آینده، خرید نردبان بلندمرتبه با اعتبار بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در بودجه سازمان آتش‌نشانی گنجانده شد و بر این اساس شهردار می‌تواند با رایزنی این اعتبار این نردبان را از طریق بودجه دولتی تأمین کند.

فرمانی با تاکید بر لزوم توجه مدیریت شهری به تکالیف خود در روکش بودجه گفت: جلسات بررسی روکش بودجه سال آینده با حضور شهردار برگزار خواهد شد تا با همدلی و همکاری بتوانیم پروژه‌ها را در اسرع وقت تکمیل کنیم.

وی با اشاره به موضوع ساختمان نیمه‌کاره شهرداری و تکمیل آن عنوان کرد: با وجود اینکه تکمیل این ساختمان نیمه‌کاره اولویت کاری من نیست، باید بتوانیم این پروژه را تعیین تکلیف کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به تعیین تکلیف پروژه مهدیه و اختصاص ردیف بودجه برای تکمیل آن گفت: در این راستا باید نشست مشترکی با شهردار داشته باشیم و درباره تعیین تکلیف این پروژه تصمیم‌گیری کنیم.

کد خبر 730525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.