تمدید مهلت ارسال آثار به هفدهمین جشنواره سراسری ادبی شعر روح‌الله

مدیر روابط‌عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان گفت: با تصمیم شورای سیاست‌گذاری هفدهمین جشنواره سراسری ادبی شعر روح‌الله مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا بیست‌وپنجم فروردین ۱۴۰۳ تمدید شد و زمان برگزاری اختتامیه جشنواره در هفته نخست اردیبهشت ۱۴۰۳ خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روح‌الله بیات در توضیح جزئیات برگزاری هفدهمین دوره جشنواره سراسری ادبی شعر روح‌الله اظهار کرد: مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان با هدف ترویج اندیشه، سیره و گفتمان حضرت امام خمینی (ره) هفدهمین دوره جشنواره سراسری ادبی شعر روح الله را ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ در اصفهان برگزار می‌کند و بر این اساس با تصمیم شورای سیاستگذاری، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا بیست‌وپنجم فروردین ۱۴۰۳ تمدید شد.

وی در خصوص برنامه‌های جنبی جشنواره افزود: برگزاری کارگاه‌های هنری، ادبی با حضور اساتید مطرح در نگارستان امام خمینی و تعدادی از شهرستان‌های اصفهان، برگزاری نشست‌های ادبی در نگارستان و تجلیل از شعرایی که در راستای ترویج اندیشه حضرت امام خمینی (ره) آثاری خلق کرده‌اند از جمله برنامه‌های مؤسسه در طول برگزاری جشنواره خواهد بود.

مدیر روابط‌عمومی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان بیان داشت: از جمله برنامه‌ها و راهبردهای مؤسسه در سال‌های اخیر برقراری ارتباط کودکان و نوجوانان با اندیشه و سیره حضرت امام خمینی (ره) بوده و از ویژگی‌های این دوره از جشنواره اختصاص بخش ویژه برای کودک و نوجوان است.

بیات در خصوص محورهای محتوایی جشنواره خاطرنشان کرد: بخش اصلی این جشنواره عبارت از الهام از اندیشه و سیره عملی امام خمینی (ره) در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی، مقاومت و اقتدار ملی است و شاعران شرکت‌کننده در همه گروه‌های سنی و همه قالب‌های شعری، در چارچوب موضوع اعلام شده مجاز به ارسال آثار هستند.

وی در خصوص تعداد منتخبان و جوایز جشنواره گفت: در این جشنواره به تعداد ۲۰ نفر از ۵ تا ۱۰ میلیون تومان جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به هفدهمین جشنواره سراسری ادبی شعر روح‌الله

به گزارش ایمنا، ویژگی‌های آثار ارسالی نیز در فراخوان این جشنواره نیز به شرح زیر است:

  • محدودیتی در انتخاب قالب‌های شعری نیست.
  • آثار ارسالی نباید در هیچ کتاب، مجله و رسانه‌ای منتشر شده باشد و یا برگزیده جشنواره‌ها باشد.
  • آثار ارسالی از طریق پست به دبیرخانه جشنواره، الزاماً باید در برگه A۴ و به صورت یک رو تایپ و ارسال شوند.
  • آثار ارسالی از طریق وبگاه مؤسسه به دبیرخانه جشنواره، الزاماً باید به صورت فایل ورد با فرمت docx بوده و با حجم حداکثر یک مگابایت ارسال شود.
  • دبیرخانه جشنواره حق انتشار آثار رسیده را با قید نام پدید آورنده یا تبدیل به آلبوم موسیقی برای خود محفوظ می‌دارد.
  • ثبت‌نام و تکمیل فرم جشنواره الزامی است.

راه‌های ارسال آثار:

  • ارسال از طریق وبگاه مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) نمایندگی اصفهان به نشانی https://isf.icpikw.ir/ یا http://hamayesh.imam-khomeini.ir/poem-roohollah۱۷۲
  • ارسال از طریق پست به دبیرخانه به نشانی اصفهان میدان فیض جنب پل خواجو نگارستان امام خمینی (ره) کد پستی: ۸۱۶۵۶۳۳۱۳۱
  • تلفن تماس: ۰۳۱۳۶۶۱۵۵۵۸-۹ * نمابر: ۰۳۱۶۶۱۵۵۵۷ و در ایتا با شماره ۰۹۱۳۳۱۳۰۷۸۲
کد خبر 730519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.