تیم ملی فوتبال ساحلی می‌تواند فینالیست شود

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: برزیل تیمی آسیب‌پذیر است و از تیم ملی گذشته ما شناخت دارد، اما با بازیکنان تکنیکی و سرعتی نسل جدید می‌توانیم به فینال مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی برسیم.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با سطح مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی اظهار کرد: تیم فوتبال ساحلی همیشه در کشور ما از کیفیت خوبی برخوردار بوده است، فوتبال ساحلی ایران نیز همیشه مطرح بوده است و حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است. در حال حاضر برای دومین بار با سرمربی ایرانی به نیمه‌نهایی مسابقات فوتبال ساحلی رسیدیم.

وی افزود: «امیرحسین محتشم» پس از روی کار آمدن در کمیته فوتبال ساحلی توانست تحول خوبی در این رشته ایجاد کند و فوتبال ساحلی را از وضعیت دوقطبی بودن نجات دهد. وی بهترین‌ها را در اختیار سرمربی گذاشت و دخالتی در انتخاب بازیکنان نداشت. «علی نادری» با کمک گرفتن از لیگ پویایی که داشتیم بازیکنان خوب و آماده را شناسایی کرد و برای مسابقات به‌کار گرفت.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ساحلی بیان کرد: در بازی اول مقابل اسپانیا مشکلاتی برای بازی روی ماسه‌های استاندارد داشتیم. مسئولان می‌توانند با رایزنی ماسه‌های استانداردی که در امارات وجود دارد را خریداری و در کیش پایگاه فوتبال ساحلی ایجاد کنند و در ادامه میزبانی مسابقات را اخذ کنند تا علاوه بر قهرمانی آسیا، قهرمان جهان را نیز در کارنامه خود ثبت کنیم.

وی در خصوص عملکرد بدون باخت ساحلی‌بازان کشورمان تا اینجای مسابقات آسیایی تصریح کرد: تا کنون ساحلی‌بازان ایران کار بزرگی انجام داده‌اند و نباید خرده‌ای به این تیم گرفت حتی اگر مغلوب برزیل شوند، اما برزیل تیمی آسیب‌پذیر است؛ خوبی تیم ما این است که با پنج بازیکن حمله می‌کند و دروازه‌بانان ما هم نوعی نقش مهاجم را برای ما ایفا می‌کنند.

داداش‌زاده عنوان کرد: نادری به خوبی دو دروازه‌بانی را که هر دو از سطح خوبی برخوردار هستند، تعویض می‌کند و این موضوعموجب کاهش خستگی آنان در طول بازی و ارائه عملکرد خوب می‌شود.

وی ادامه داد: ما شناخت خوبی از تفکر سرمربی برزیل داریم، اما او شناخت کافی از تیم ملی سابق ما دارد و اکنون با بازیکنان جدید ما سردرگم است. بازیکنان ما بسیار تکنیکی و سرعتی هستند و امیدوارم با چنین بازیکنانی بتوانیم برای نخستین‌بار به فینال مسابقات برسیم زیرا که با مربیان ایرانی یک بار به مقام سومی جهان رسیدیم.

کد خبر 730475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.