اساس انقلاب اسلامی با حضور مردم رقم خورده است

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه دشمن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را هدف قرار داده است گفت: اساس انقلاب اسلامی با حضور مردم رقم خورده است و دشمن هم از این موضوع واهمه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت الاسلام حبیب الله غفوری امروز _جمعه چهارم اسفند_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه در مسجد جامع اظهار کرد: دشمن امروز از طریق امپراطوری‌های رسانه‌ای خود در حال شایعه پراکنی و دلسرد کردن مردم از انتخابات است اما در روز انتخابات همه کسانی که دل در گرو عزت و اقتدار کشور دارند، در این رویداد سیاسی مهم شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نمی‌توانند قدرت ما را ببینند و لذا مردم با هر سلیقه و دیدگاهی باید در انتخابات شرکت و دیگران را هم به مشارکت در انتخابات ترغیب کنند، تاکید کرد: در این انتخابات ۲ مجلس مهم در کشور تشکیل می‌شود که یکی بر عملکرد ولی فقیه نظارت دارد و در صورت نیاز به دنبال جایگزینی است و دیگری هم قوانین مهم و ریل گذاری اصلی کشور را معین می‌کند.

امام جمعه کرمانشاه بر انتخاب افراد شایسته و اصلح در این انتخابات تاکید و در خصوص ویژگی‌های نماینده اصلح هم گفت: نماینده مجلس باید مؤمن، باتقوا، متوکل به خدا، پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی، ساده زیست، امانت دار، پاکدامن و به دور از هرگونه فساد اخلاقی و مالی باشد و در عین حال با مردم روراست و صادق بوده و خود را خدمتگزار مردم بداند.

حجت الاسلام غفوری ویژگی‌هایی همچون استکبارستیز، مقاومت در برابر دشمن، کارآمدی، دارای تفکر، شجاع در عمل، خستگی ناپذیر، دارای همت جهادی، بصیر و هوشمند، با برنامه، مستحکم در برابر بی عدالتی، پایبند به اقتصاد مقاومتی، پرهیز از بداخلاقی‌های انتخاباتی، پرهیز از رشوه دادن و خرید و فروش رأی، دانا به نیازهای جامعه و مردم، حاضر بین مردم و ولایتمدار را از دیگر شاخصه‌ها و ویژگی‌های نماینده اصلح برای مجلس شورای اسلامی نام برد و به آن‌ها اشاره کرد.

به گزارش ایمنا، بعد از اقامه نماز جمعه، نمازگزاران کرمانشاهی از مقابل مسجد جامع تا میدان آزادی راه پیمایی کردند و با سردادن شعارهایی، جنایات رژیم صهیونیستی را در حق مردم مظلوم غزه محکوم کردند.

کد خبر 730454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.