۵۰ هزار نفر واجد رأی دهی در تیران و کرون هستند

فرماندار تیران و کرون گفت: ۵۰ هزار نفر از مردم این شهرستان در انتخابات ۱۱ اسفندماه واجد شرایط رأی دهی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی محمدی کیا امروز _جمعه چهارم اسفند_ در جمع نمازگزاران جمعه تیران به آخرین وضعیت برگزاری انتخابات این شهرستان اشاره و اظهار کرد: فرآیندهای اجرایی برگزاری انتخابات در تیران و کرون صورت گرفته و آمادگی لازم برای اجرای آن در روز ۱۱ اسفند وجود دارد.

وی با بیان اینکه پس از تشکیل هیئت اجرایی از بین معتمدین اعضای و محل شعب اخذ رأی پیش بینی و آماده شده، افزود: حدود ۲ هزار نفر در برگزاری انتخابات با فرمانداری همکاری دارند.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، تصریح کرد: ۵۰ هزار نفر از مردم این شهرستان در انتخابات ۱۱ اسفندماه واجد شرایط رأی دهی هستند که ایجاد انگیزه برای حضور حداکثری وظیفه همگانی محسوب می‌شود.

محمدی کیا ادامه داد: افراد صاحب نظر و دارای مقبولیت عمومی، جامعه هدف خود را برای حضور در این صحنه نظام و انتخاب فرد اصلح ترغیب کنند.

وی به اتفاقات دو سال اخیر در کشورمان برای ناامیدی ملت ایران، اذعان داشت: دشمن تلاش خود را برای کاهش مشارکت به‌کار گرفت تا اینگونه به پایه‌های نظام آسیب بزند و مشارکت حداکثری آنان را ناامید می‌کند.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به انتخاب اصلح، تصریح کرد: مجلس عصاره‌ای از کل ملت به حساب می‌آید و باید افراد توانمند و دارای شاخصه‌های خاص انتخاب شوند تا در تصمیم سازی ها نیز نقش مهم خود را ایفا کنند.

محمدی کیا با بیان اینکه ۲۵ نفر کاندید انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نجف آباد و تیران و کرون هستند، یادآورشد: حضور این افراد قابل تقدیر است که خود را در معرض رأی مردم قرار داده‌اند.

وی به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و ۱۱ کاندید آن اشاره کرد و اظهارداشت: این مجلس نیز مهم بوده و برای داشتن ایران قوی باید انتخاب قوی نیز داشته باشیم.

کد خبر 730439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.