انتخابات تقویت کننده شجره طیبه انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: انتخابات یک انتخاب جهت دهنده، راهبردی و متحرک کننده انقلاب اسلامی است انتخابات تقویت کننده شجره طیبه انقلاب اسلامی است و باید همه در این عرصه حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام محمد علی نکونام امروز _ جمعه چهارم اسفند _ در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به میلاد حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: اوج بی بصیرتی ست که مهدویت را جدای از انقلاب اسلامی بدانیم دشمن مدام تلاش می‌کند که القا کند انتظار جدای از سیاست است.

وی افزود: مکتب انقلاب اسلامی با شعار مهدویت، امام حسین (ع) و قرآن به پیروزی رسید و این نعمتی عظیم است که امروز ملت ایران در حال فراهم کردن شرایط ظهور است، امروز جامعه بشری برای کندن ریشه ظلم آماده شده و پذرفته که ظلم در حال از بین رفتن است.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: همه انبیا وعده ظهور حضرت مهدی (عج) را داده‌اند و جریان تاریخی زندگی بشریت نشان‌دهنده این است که همواره ظلم و استکبار بر بنی آدم حاکم نخواهد بود و روزی مستضعفین بر جهان حاکم خواهد شد.

حجت الاسلام نکونام گفت: مسئله مهدویت یک مسئله عقلانی‌است و به همین خاطر است که همه مذاهب به منجی معتقد هستند.

وی با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند عنوان کرد: انتخابات یک انتخاب جهت دهنده، راهبردی و متحرک کننده انقلاب اسلامی است انتخابات تقویت کننده شجره طیبه انقلاب اسلامی است و باید همه در این عرصه حضور پیدا کنند.

حجت الاسلام نکونام با بیان این که انتخابات یک مسئله عقلانی و شرعی ست، خاطرنشان کرد: در ایام انتخابات با فتنه‌های گوناگونی روبه‌رو هستیم فتنه‌ای که هم می‌خواهد در انتخابات خلل ایجاد کند و هم می‌خواهد مردم به پای صندوق‌های رأی نیایند.

کد خبر 730437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.