انتخاب حزبی و قومی آسیب جدی در انتخابات است

امام جمعه تیران و کرون گفت: انتخاب مبتنی بر تفکر حزبی و قومی آسیب جدی در انتخابات است که مانع از شایسته گزینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام حسین رشیدیان امروز _جمعه چهارم اسفند_ در خطبه‌های نماز جمعه تیران به انتخابات یازدهم اسفندماه اشاره و اظهار کرد: این اتفاق یک آزمون بزرگ برای ملت ایران بوده که نتیجه آن در تاریخ مملکت و نظام به ثبت می‌رسد.

وی افزود: دشمنان چشم به میزان مشارکت ملت ایران در انتخابات دوخته‌اند و طی دو سال گذشته تاکنون برای کاهش مشارکت تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند اما این مشارکت بالا می‌تواند پاسخ محکم به توطئه آنان باشد.

امام جمعه تیران و کرون ادامه داد: حضور حماسی مردم ایران در انتخابات پاسخ محکم در برابر کودک کشی‌های و ظلم و ستم‌های آنان در حق مظلومان عالم خواهد بود.

حجت الاسلام رشیدیان با اشاره به اینکه علاوه بر مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح هم مهم است، تصریح کرد: انتخاب افراد و رأی دادن مبتنی بر تفکر حزبی و قومی آسیب جدی در انتخابات است که مانع از شایسته گزینی می‌شود.

وی ادامه داد: باید افراد اصلح را از عملکرد و برنامه‌های آنان برای تصدی مسئولیت‌ها انتخاب کنیم تا سرنوشت کشور رو به پیشرفت برود و بتواند گره‌ای از مشکلات باز کند.

امام جمعه تیران و کرون با بیان اینکه برای پست‌های مسئولیتی شهدای زیادی تقدیم شده‌اند، تصریح کرد: نباید به خون شهدا جفا بشود که انتخاب اصلح در همین راستا مؤثر بوده و مسئولان در هر رده‌ای باید نقش خود را در خدمت رسانی ایفا کنند.

حجت الاسلام رشیدیان تلاش برای رفع مشکلات جامعه ضروری خواند و اذعان داشت: نماینده منتخب برای گره گشایی از مشکلات و ساختن ایران قوی تمام توان خود را به‌کار گیرد و نگذارد ناامیدی در جامعه فراگیر شود و دشمن از آن برای اهدافش استفاده کنند.

وی در ادامه خطبه‌ها به روز سربازان گمنام اشاره کرد و افزود: تلاش‌های این افراد گمنام باعث پایداری امنیت شده و همواره مانع از تحقق اهداف دشمن شده‌اند.

امام جمعه تیران و کرون خاطرنشان کرد: پایداری امنیت نیازمند همکاری مردم با نهادهای امنیتی و ایفا نقش هر کدام است تا افراد سود جو و منافق برای آسیب زدن به ملت و نظام فرصت پیدا نکنند.

کد خبر 730435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.