شکایت شهرداری اردبیل از دو نامزد مجلس شورای اسلامی

شهردار اردبیل گفت: با کسانی که زیبایی شهر را برهم می‌زنند، تعارف نداریم و در این راستا از دو نامزد انتخاباتی که پوست هایشان بر روی پل قدس نصب شده‌بود، به مراجع قضایی شکایت کردیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، محمود صفری ضمن اشاره به ممنوعیت نصب پوسترهای تبلیغاتی بر روی اموال عمومی اظهار کرد: علی‌رغم برگزاری جلسات توجیهی و تماس‌های تلفنی با نامزدهای انتخاباتی و اطلاع‌رسانی در رسانه‌ها جهت ممنوعیت نصب پوسترها در اماکن عمومی مخصوصاً پل قدس، متأسفانه شاهد عدم توجه از سوی نامزدها و هوادارانشان بودیم‌.

وی با اشاره به وجود اکیپ‌های شهرداری به صورت شبانه‌روزی در اطراف پل قدس، افزود: جهت محافظ از پل قدس اکیپ‌های شهرداری در اطراف پل حضور دارند ولی علی‌رغم وجود نگهبان، شب گذشته، پوستر دو نامزد بر روی پل قدس نصب شده‌است که در اسرع‌وقت امحا پوسترها و رنگ‌آمیزی محل انجام و اقدام به شکایت به مراجع قضائی کردیم‌.

شهردار اردبیل از برخورد با نامزدهایی که چهره‌ی شهر را نازیبا می‌کنند خبر داد و گفت: مسئول تمام رفتار هواداران متوجه فرد کاندیدا خواهد شد و در این خصوص با هیچ کسی تعارف نداریم چراکه شهر برای عموم مردم است.

صفری از افزایش تعداد محل‌های نصب پوسترهای تبلیغاتی در سطح شهر به خصوص میادین خبر داد و گفت: قبل از آغاز رسمی تبلیغات ۱۰۰ مکان برای نصب تبلیغات در نظر گرفته شده بود که هم‌اکنون جهت جلوگیری از تخریب شهر به ۲۵۰ مکان افزایش یافته است.

کد خبر 730420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.