ورود سامانه بارشی به چهارمحال‌وبختیاری/ بارش‌ها از دوشنبه به صورت برف خواهدبود

معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: سامانه بارشی از اواخر روز شنبه وارد استان خواهد شد فعالیت این سامانه برای شنبه شب ضعیف پیش بینی می‌شود، روز یکشنبه شدت بارش ها در سطح استان افزایش خواهند داشت و برای روز دوشنبه بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای استان، اظهار کرد: سامانه بارشی از اواخر روز شنبه وارد استان خواهد شد فعالیت این سامانه برای شنبه شب ضعیف پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه در همه مناطق استان خوب است، افزود: طی روز یکشنبه شدت بارش‌ها در سطح استان افزایش خواهند داشت و برای مناطقی کوهرنگ، اردل، کیار، خانمیرزا و جنوب و شرق بروجن این بارش‌ها بیشتر خواهد بود.

نوروزی ادامه داد: این سامانه سامانه سردی خواهد بود و انتظار می‌رود از بعد از ظهر روز دوشنبه بارش‌ها در سطح استان به صورت برف رخ دهد.

معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی استان تصریح کرد: با توجه به بارش برف در سطح استان لغزندگی معابر و جاده‌ها را خواهیم داشت توصیه می‌شود از سفرهای غیرضرور و صعود به ارتفاعات در روز دوشنبه خودداری شود.

وی اضافه کرد: فعالیت این سامانه تا روز دوشنبه در نیمه شمالی استان ادامه خواهد داشت و به تدریج از استان خارج خواهد شد و مجدداً از روز سه شنبه سامانه جدیدی وارد استان خواهد شد.

معصومه نوروزی خاطرنشان کرد: الگوهای هواشناسی دائماً در حال تغییر هستند و صورت هرگونه تغییر به اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز _ جمعه سوم اسفند_ شهرکرد با ۹ درجه زیر صفر سردترین ایستگاه استان بود.

کد خبر 730418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.