نقش مردم در حراست از انقلاب بی‌نظیر است

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه امروز در صحنه انقلاب اسلامی به حضور و مشارکت مردمی نیاز داریم، گفت: امام خمینی (ره) مردم را در اداره حکومت و حفظ و نگه‌داری کشور سهیم کرد و امروز هم نقش مردم در حفظ و حراست از انقلاب بی‌نظیر است و نیازمند این مشارکت هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار مجتبی فدا شامگاه پنجشنبه _سوم اسفند_ در ویژه برنامه شب خاطره رزمندگان دوران دفاع مقدس لشکر ۱۴ امام حسین (ع) که در مسجد ۱۴ معصوم (ع) شهرک دارخوین برگزار شد، با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: اگر انتخابات تأثیری نداشت، دشمن اینقدر بر روی رأی ندادن تأکید نمی‌کرد.

وی افزود: مردم باید حضور داشته باشند و ما از آن‌ها دعوت کنیم تا حضور پرشوری در روز یازدهم اسفندماه رقم بخورد و البته انتخاب گزینه اصلح بر عهده مردم است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به کنگره ملی شهدای استان اصفهان، بیان کرد: استان خوزستان که در دوران دفاع مقدس مورد حمله دشمن قرار گرفت ۲۴ هزار شهید را تقدیم کرده و استان اصفهان نیز در دوران دفاع مقدس ۲۴ هزار شهید را تقدیم کرده که این نشان دهنده غیرتمندی، دلاوری و پیشگامی مردم استان اصفهان است.

فدا با بیان اینکه امروز در صحنه انقلاب اسلامی به حضور و مشارکت مردمی نیاز داریم، تأکید کرد: امام خمینی (ره) مردم را در اداره حکومت و حفظ و نگه‌داری کشور سهیم کرد و امروز هم نقش مردم در حفظ و حراست از انقلاب بی‌نظیر است و نیازمند این مشارکت هستیم.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی امانتی است که از سوی شهدا به ما سپرده شده و به فرموده امام خمینی (ره)، حفظ جمهوری اسلامی از اوجب واحبات است و باید از آن محافظت کنیم.

به گزارش ایمنا، حدود دو هزار نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در آستانه سی و هفتمین سالگرد شهادت سردار حاج حسین خرازی در قالب کاروان یاران شهید خرازی به شهرک دارخوین که میعادگاه ۱۳ هزار و ۵۰۰ شهید این لشکر است، اعزام شدند.

کد خبر 730387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.