ارائه اطلاعات واقعی کرایه اتوبوس در بریتانیا

شرکت اتوبوسرانی Go-Ahead اطلاعاتی در مورد کرایه اتوبوس‌ها را از طریق برنامه‌های گوشی هوشمند در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت اتوبوسرانی Go-Ahead در برتیانیا با همکاری یک شرکت فناوری به نام Passenger اطلاعاتی در مورد کرایه اتوبوس را از طریق برنامه‌های گوشی هوشمند معرفی می‌کند، در این صورت برنامه‌ریزی برای سفر و خرید بلیط بهبود پیدا می‌کند؛ به نظر می‌رسد که به زودی این ویژگی در سراسر اپراتورهای اتوبوس منطقه‌ای در بریتانیا اجرا می‎‌شود.

نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که بخش قابل‌توجهی از مسافران قبل از شروع سفر به دنبال اطلاعاتی در مورد هزینه رفت‌وآمد خود با اتوبوس هستند؛ ویژگی جدید ارائه شده به مسافران اجازه می‌دهد تا هزینه‌های سفر را از قبل مشاهده کنند و تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد خرید بلیط را تسهیل می‌کند، در این صورت مسافران می‌توانند آگاهانه و به سادگی بلیط تهیه کنند.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی Go-Ahead اعلام کرده است که ویژگی جدید ارائه شده افراد بیشتری را تشویق می‌کند که از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند؛ به‌روزرسانی آتی برنامه ذکر شده گوشی‌های هوشمند نوید افزودن ویژگی‌های بیشتر مانند کرایه‌های محدود شده مبتنی بر زمان را ارائه می‌دهد، در این صورت مسافران می‌توانند به آسانی از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

کد خبر 730371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.