جزئیات فوت مرد ۴۸ ساله در بیمارستان آستارا

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: مرد ۴۸ ساله به دلیل بی احتیاطی و سقوط از پله های طبقه دوم بیمارستان شهید بهشتی شهرستان جان خود را از دست داد.

سیدحسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: مردی ۴۸ ساله ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه چهارشنبه دوم اسفند به دلیل جراحت دست به بیمارستان شهید بهشتی آستارا مراجعه کرد که با تشخیص پزشک متخصص به منظور انجام عمل جراحی در روز پنج شنبه سوم اسفند در بیمارستان بستری شد.

وی افزود: این فرد ساعت ۲۳:۰۰ شامگاه چهارشنبه دوم اسفند بر اثر بی احتیاطی از پله طبقه دوم بیمارستان به پایین سقوط کرد و به دلیل برخورد با پله‌ها و شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا با بیان اینکه در مراقبت از این بیمار هیچ کوتاهی نشده است، خاطرنشان کرد: ۴۰۰ پرسنل بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهید بهشتی آستارا به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند تا بهترین خدمات درمانی را به شهروندان و مسافران ارائه کنند.

احمدی تصریح کرد: بیمارستان شهید بهشتی آستارا تنها مرکز درمانی در منتهی‌الیه غرب استان گیلان است که مردم از روستای ونه بین بخش مرکزی آستارا تا تالش و همچنین اتباع جمهوری آذربایجان برای درمان به این مرکز مراجعه می‌کنند.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا، در غرب استان گیلان و همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 730366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.