فعالیت ۸۶۷ شعبه اخذ رای در ۴ حوزه انتخابیه استان یزد

رئیس ستاد انتخابات استان یزد: رای گیری در ۸۶۷ شعبه شامل ۲۵۰ شعبه سیار و ۶۱۷ شعبه ثابت انجام می‌گیرد.

علی اکبر عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه دفترهای نظارتی و ستادهای انتخاباتی هم در حال آماده سازی برای برگزاری باشکوه انتخابات هستند، اظهار کرد: تاکنون ۲۳۸ نفر تأیید صلاحیت شدند که این تعداد تا ۷۲ ساعت قبل از رأی‌ گیری امکان انصراف دارند.

وی با بیان اینکه قریب به ۱۴ هزار نفر، عوامل انتخابات شامل عوامل نظارتی، مجری، منشی، بازرس، نمایندگان فرماندار، نیروهای تأمین نظم و امنیت در شعب انتخاباتی پای کار هستند گفت: این تعداد در ۸۶۷ شعبه اخذ رأی و در ۴ حوزه انتخابیه فعالیت خواهند کرد، از این تعداد حدود ۲۵۰ شعبه سیار و ۶۱۷ ثابت هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد تصریح کرد: از امروز فرصت تبلیغات نامزدها آغاز شده و تا ساعت ۸ صبح دهم اسفند ادامه دارد بیان کرد: تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ۲۵ بهمن ماه شروع شده و تا دهم اسفند ادامه دارد.

عزیزی گفت: مسن‌ترین و جوان‌ترین نامزدهای انتخابات مجلس در یزد به ترتیب با ۷۴ سن از حوزه اردکان و ۳۰ سال سن از حوزه انتخابیه یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن است.

وی ادامه داد: استان یزد ۳۰ هزار رأی اولی دارد، روحیه پرسش‌گری دانش‌آموزان نشان می‌دهد که دغدغه سرنوشت کشور را دارند و این رأی اولی‌ها عاملی برای ایجاد شور و انگیزه مشارکت در انتخابات خواهد بود.

کد خبر 730336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.