اشتغال مهمترین دغدغه مددجویان بهزیستی استان مرکزی است

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی اشتغال را مهمترین دغدغه مددجویان و توانخواهان تحت پوشش بهزیستی عنوان کرد.

محمود حسین آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهار کرد: بهزیستی بر اساس این دغدغه رفع مشکل بیکاری معلولان و مددجویان را از مهمترین اولویت‌های کاری خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه زمان ثبت‌نام برای اولین آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت از ۲۹ بهمن آغاز شده است افزود: در این آزمون چهار هزار و ۳۲۶ نفر از افراد دارای معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور در دستگاه‌های اجرایی جذب خواهند شد.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: زمان ثبت‌نام برای اولین آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت از ۲۹ بهمن آغاز شده است.

وی اشتغال را مهمترین دغدغه مددجویان و توان‌خواهان تحت پوشش بهزیستی عنوان کرد و گفت: برگزاری آزمون استخدامی خاص افراد دارای معلولیت برای نخستین‌بار در کشور ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ به منظور جذب و بکارگیری چهار هزار و ۳۲۶ نفر در ۴۵ دستگاه اجرایی برگزار می‌شود.

حسین آبادی ادامه داد: از همه افراد داری معلولیت واجد شرایط درخواست می‌کنیم این فرصت را مغتنم شمرده و در آزمون شرکت کنند.

وی اضافه کرد: افرادی که دارای کارت معلولیت از سازمان بهزیستی هستند، می‌توانند برای تصدی ۹۰ شغل در ۴۵ دستگاه اجرایی کشور، در این آزمون ثبت‌نام و رقابت کنند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: آزمون استخدامی خاص افراد دارای معلولیت، ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و ثبت‌نام این آزمون از ۲۹ بهمن‌ماه آغاز شده و تا ۹ اسفندماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

وی اظهار کرد: مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نتایج این آزمون نیز ۳۰ خردادماه سال ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

حسین آبادی تاکید کرد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی hrtc.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی خود اشتغال و کارفرمایی هم گفت: یکی از راه‌های اصلی توانمندسازی جامعه هدف پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه اشتغالزایی است که تحقق این مهم با همکاری بانک‌های عامل امکان پذیر خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به استعداد، کارآمدی و توانمندی‌های افراد دارای معلولیت در حوزه‌های مختلف علمی، ورزشی، هنری و غیره، افزود: اشتغال یکی از زمینه‌های ورود به اجتماع است و باید زمینه را برای ورود فعال این عزیزان به چرخه اشتغال فراهم کنیم.

وی گفت: آماده‌سازی شغلی و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی، برای دستیابی به استقلال همه‌جانبه به ویژه استقلال اقتصادی آنها ضروری است.

حسین آبادی تصریح کرد: استقلال همه‌جانبه گروه هدف بهزیستی مرهون کسب شغل پایدار متناسب با شرایط موجود جامعه است.

وی اضافه کرد: همکاری بیشتر بانک‌های عامل استان در توزیع اعتبارات با توجه به فرصت باقی مانده تا پایان سال برای تحقق تعهد اشتغال بهزیستی استان در سال‌جاری لازم است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: مقوله اشتغال از مهمترین دغدغه‌های مددجویان بهزیستی بوده و این امر مستلزم همت و نگاه ویژه همکاران است.

کد خبر 730316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.