طرح دیوارنگاره ولیصعر زنجان عوض شد

شهردار زنجان با اشاره به تغییر طرح دیوارنگاره زنجان به مناسبت نیمه شعبان گفت: این طرح مربوط به ولادت امام زمان (عج) و این مناسبت مبارک است.

علیرضا فیروزفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: طرح دیوارنگاره ولیعصر (عج) زنجان در مناسبت‌های ملی و مذهبی قابل تغییر است و این چهارمین بار است که طرح آن عوض می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز به مناسبت نیمه شعبان جدیدترین طرح دیوارنگاره رونمایی شد، گفت: این طرح مربوط به ولادت امام زمان (عج) و این مناسبت میمون و مبارک است.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه شهرداری از این دیوارنگاره انتفاع مالی ندارد، افزود: شهرداری با این کار به دنبال ترویج مسائل فرهنگی است.

فیروزفر با اشاره به حواشی پیش آمده در ارتباط با چسباندن چند کاندیدای مجلس بر روی طرح دیوارنگاره گفت: بلافاصله عکس‌های مربوطه از طرح دیوارنگاره پاک شد چون کارکرد آن فرهنگی بوده و اجازه تبلیغات انتخاباتی در این محل را نخواهیم داد.

گفتنی است؛ این دیوار نگاره به مساحت ۲۱۶ مترمربع در ابعاد ۹ در ۲۴ با سازه فلزی است که قابلیت استفاده به صورت تبلیغاتی برای درآمدزایی شهرداری و استفاده برای مناسبت‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی را دارد و سازمان اوج طی قراردادی با شهرداری زنجان، طراحی آن را برای مناسبت‌های مختلف برعهده دارد.

کد خبر 730315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.