ظرفیت پیش ثبت نام زائرین حج تمتع استان زنجان تکمیل شد

سرپرست حج و زیارت استان زنجان گفت: ظرفیت پیش ثبت نام زائرین حج تمتع استان زنجان تکمیل شد و ثبت نام کاروان‌ها از یکشنبه ششم اسفندماه آغاز خواهد شد.

ابراهیم احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی روزهای گذشته متقاضیان دارای اولویت توانسته‌اند با مراجعه به سامانه https://reserve.haj.ir با پرداخت هزینه علی‌الحساب پیش ثبت نام خود را انجام دهند که در حال حاضر ظرفیت استان تکمیل شده است.

سرپرست حج و زیارت استان افزود: با عنایت به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و آزمون و مصاحبه انجام شده، مدیران کاروان‌های حج تمتع سال ۱۴۰۳ مشخص شده‌اند که در روزهای آینده اسامی و مشخصات دفاتر ثبت نامی اعلام و اطلاعات تکمیلی در این باره به متقاضیان از طریق پیام‌رسان‌های این مدیریت و پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

احدی اضافه کرد: اولویت‌های جدید اعلام شده (یعنی از مهر تا آذر ۱۳۸۶) صرفاً جهت تکمیل ظرفیت‌های باقی مانده استان بوده و در حال حاضر ظرفیت پیش ثبت نام استان تکمیل شده است.

سرپرست حج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه ظرفیت اولیه زائرین استان یک هزار نفر بود که به علت استقبال زائرین تکمیل شد، گفت: ثبت نام نهایی متقاضیان در کاروان‌ها به تفکیک شهرستان‌ها از روز یکشنبه ۶ اسفند از ساعت ۱۰ صبح همزمان با روز نیمه شعبان از طریق سایت my.haj.ir انجام خواهد شد.

کد خبر 730300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.