تمام مقاضیان در قم صاحب خانه می‌شوند

استاندار قم گفت: امروز جهاد مسکن‌سازی در استان با سرعت زیادی در حال پیشرفت است و برای تمام متقاضیان مسکن تولید خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری استانداری قم، سیدمحمد آقامیری در جلسه شورای تأمین مسکن استان قم که در سالن جلسات امام جواد (ع) برگزار شد، اظهار کرد: با افزایش عرضه در حوزه مسکن قیمت‌ها را کنترل خواهیم کرد تا سوداگران نتوانند در بازار مانور داده و قیمت‌ها را نجومی افزایش دهند.

وی در ادامه عنوان کرد: عدم توجه به مسکن سازی در کشور و افزایش تقاضا باعث شده بود قیمت مسکن افزایش چشم‌گیری داشته باشد، با استقرار دولت سیزدهم در کشور از همان ابتدا طرح نهضت ملی مسکن با جدیت آیت الله رئیسی در استان‌ها آغاز شد.

استاندار قم گفت: موضوع مسکن به حدی برای رئیس جمهور محترم مهم است که جلسات شورای مسکن هر ۲۰ روز یک‌بار به ریاست ایشان برگزار می‌شود.

آقامیری اظهار داشت: ما هم با الگو برداری از ایشان و با توجه به نیاز مردم قم به مسکن، مقرر کردیم جلسات مسکن به صورت هفتگی برگزار شود و دستگاه‌های متولی گزارش‌های خود را ارائه دهند، در حال حاضر نام استان قم در طرح نهضت ملی مسکن بین استان‌های برتر در کشور دیده می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مسکن برای همه متقاضیان ساخته خواهد شد اما اقشار خاص همچون خانوار تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، ایثارگران و… جزو اولویت‌های ما در این حوزه هستند که نسبت به آن اهتمام جدی داریم.

استاندار قم با بیان اینکه با افزایش نظارت‌ها بر بازار و کنترل قیمت‌ها توانستیم تورم ماهیانه استان را کاهش دهیم، عنوان کرد: با تلاش جهادی مدیران و به لطف خدا براساس آخرین آماری که به ما اعلام شده تورم استان قم در بهمن‌ماه نسبت به ماه قبل کاهشی بوده و در تلاش هستیم تورم را به نزدیک صفر برسانیم تا قم به عنوان استان بدون تورم در کشور شناخته شود.

کد خبر 730275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.