مرخصی تمام مدیران شهری در نیمه شعبان لغو است / همه پای‌کار باشند

شهردار قم گفت: هیچ‌یک از مدیران شهری اجازه رفتن به مرخصی در ایام نیمه شعبان را ندارند و زیرمجموعه خود را نیز باید پای‌ کار نگه‌ دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد امروز _پنجشنبه سوم اسفند_ در جلسه شورای مدیران شهرداری قم با اشاره به فرارسیدن ایام نیمه شعبان و حضور زائران در شهر قم و مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: مهم‌ترین مسئله در این ایام برای مدیریت شهری خدمت‌رسانی با تمام ظرفیت و توان است.

وی افزود: نیمه شعبان سال‌جاری باید به امر خدمت‌رسانی نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و همه مدیران باید در تمام ساعات شبانه‌روز در دسترس و ناظر بر اوضاع باشند.

شهردار قم با بیان اینکه مرخصی تمام مدیران در این ایام لغو شده است، اظهار کرد: مدیران باید زیرمجموعه‌های خود را نیز پای کار نگه دارند و تمام توان خود را برای بهتر انجام شدن جشن بزرگ نیمه‌شعبان در شهر قم انجام دهند.

سقائیان‌نژاد با اشاره به آمادگی مجموعه شهرداری قم برای خدمت‌رسانی در نیمه شعبان سال جاری و بسیج سه هزار نیروی شهرداری برای برگزاری این جشن بزرگ گفت: کمیته‌های یازده‌گانه و ستادهای اجرایی هشت‌گانه ذیل ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر نیمه‌شعبان شهرداری قم تشکیل‌شده و شرح وظایف هر قسمت تعیین شده است.

به گفته وی یکی از اقدامات ویژه شهرداری قم در روزهای اخیر فضاسازی ویژه شهر به‌ویژه در مسیرهای منتهی به حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران است.

شهردار قم با اشاره به نورافشانی ۳۱۳ نقطه شهر قم در شب نیمه شعبان اضافه کرد: هم‌زمان با نیمه شعبان ۱۰۰۰ مترمربع در شش برج پرچم با پرچم سبز «یا مهدی» اکران خواهد شد و به اهتزاز در خواهد آمد.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اقدامات فرهنگی شهرداری در ایام جشن بزرگ نیمه شعبان افزود: ۴۴ غرفه در بلوار پیامبر اعظم (ص) ایجاد شده که اقدامات فرهنگی بخشی از فعالیت‌های این غرفه‌ها است.

وی با اشاره به همکاری شهرداری قم و پلیس راهور برای مدیریت ترافیکی روزهای آینده گفت: با توجه به ادغام تعطیلات آخر هفته و ایام نیمه شعبان، شهرداری قم برای مدیریت ترافیکی و بهبود شرایط حمل‌ونقل همکاری لازم با پلیس راهور را انجام خواهد داد.

کد خبر 730256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.