استفاده از مشارکت شهروندان اولویت مدیریت شهری اصفهان است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان یکی از اولویت‌های مدیریت شهری ششم این کلان‌شهر را استفاده از مشارکت شهروندان به‌ویژه نخبگان، فرهیختگان و جوانان دانست و گفت: این اقدام در فرایند تدوین و بررسی بودجه به‌عنوان برنامه یک‌ساله شهر، موجب شد از نظرات آن‌ها آگاهی پیدا کنیم.

محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تدبیر مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر اصفهان در دوره ششم اظهار کرد: استفاده از مشارکت شهروندان به‌ویژه نخبگان، فرهیختگان و جوانان یکی از اولویت‌های این دوره مدیریت شهری اصفهان است.

وی افزود: در فرایند تدوین و بررسی بودجه به‌عنوان برنامه یک‌ساله شهر، از نظرات و پیشنهادهای افرادی که جزو ذی‌نفعان منابع و پروژه‌های شهر هستند، استفاده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به جایگاه جوانان در تدوین بودجه ۱۴۰۳ شهرداری این کلان‌شهر تصریح کرد: از زمانی که بودجه به شورای اسلامی شهر تقدیم شد، هم‌زمان روی سامانه‌های مختلف شورا اسلامی شهر و شهرداری قرار گرفت تا از نظرات عموم شهروندان نیز استفاده کنیم.

نورصالحی با بیان اینکه در فرایند بررسی بودجه سال آینده جلسات و نشست‌های حضوری نیز با گروه‌های مختلف نخبگانی از جمله دانشگاهیان، فعالان اقتصادی و حوزه مدیریت شهری به‌ویژه جوانان برگزار شد، اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت سامانه‌ها در طول بهمن سال جاری نیز سعی کردیم از پیشنهادها، نظرات، انتقادات و جنبه‌های مختلف مورد نظر حوزه‌های مختلف شهروندان به‌ویژه جوانان، نوجوانان، گروه‌های دانشجویی و دانش‌آموزی استفاده کنیم.

کد خبر 730213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.