مدیرانی که مورد وثوق مردم هستند به تبیین بپردازند

استاندار البرز گفت: از مدیران استان که خادم و مورد وثوق مردم هستند، انتظار می‌رود که طی هفته آینده خود را به صورت ویژه وقف تبیین‌گری و اطلاع‌رسانی در خصوص اهمیت حضور پای صندوق‌های رای کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مجتبی عبداللهی، پیش از ظهر امروز _پنجشنبه سوم اسفند_ در شورای اداری استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت ولی‌عصر (عج) و قدردانی از تلاش‌های اعضای شورای در سالی که گذشت، اظهار کرد: حدود یک هفته دیگر تا برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری زمان داریم.

وی با اشاره به بیانات و تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، افزود: ایشان به کرات از حق و تکلیف مردم در انتخابات و افزایش اقتدار و امنیت کشور بواسطه پشتیبانی ملت شریف ایران اسلامی یاد کرده رند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از خواص خواستند که برای امیدآفرینی و جلب مشارکت حداکثری وارد میدان شوند و خواص افراد تأثیرگذار و صاحب نفوذ محسوب می‌شوند.

عبداللهی اضافه کرد: استان البرز از سوی رهبر فرزانه انقلاب، ایران کوچک لقب گرفته است و به‌طور قطع مشارکت بالا در این استان، نمادی از وحدت، انسجام و همگرایی اقدام مختلف مردم خواهد بود.

وی اضافه کرد: اتحاد و همبستگی بسیار خوبی بین مدیران و مسئولان قوای مختلف در استان شکل گرفته و امید است که خروجی این هماهنگی و همراهی، جشن مشارکت پرشور مردم در انتخابات پیش باشد.

استاندار البرز تاکید کرد: از مدیران استان که خادم و مورد وثوق مردم هستند، انتظار می‌رود که طی هفته آینده خود را به صورت ویژه وقف تبیین‌گری و اطلاع‌رسانی در خصوص اهمیت حضور پای صندوق‌های رأی کنند.

عبداللهی گفت: اگر هر یک از ما نسبت به آگاهی‌بخشی به جمعی از اطرافیانمان اقدام کنیم، موجبات حضور پرشور جمع بزرگی از مردم را فراهم می‌کنیم.

وی افزود: همه باید آگاه باشند که دشمنان نظام تبلیغات خود را به صورت گسترده آغاز کرده‌اند و برای نیل به اهداف شوم خود مردم را از حضور پای صندوق‌های رأی منع می‌کنند.

استاندار البرز اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و قدرت ایران اسلامی را در مجامع جهانی افزایش می‌دهد.

عبداللهی ادامه داد: طیف‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ورزشیباید فعالانه و با ارادت قلبی ویژه خود به نظام و انقلابی که حاصل خون پاک شهدا و ایثارگران است، به میدان بیایند.

وی تاکید کرد: گلایه‌هایی وجود دارد، اما هیچ‌کس با آرمان‌هایی که ۲۵۰ هزار شهید و بیش از یک میلیون ایثارگری که از دل خانواده‌های ما هستند، مخالفتی ندارد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: از تمام مدیران استان انتظار می‌رود که تکریم و دیدارهای چهره به چهره با مردم را با جدیت در دستور کار قرار دهند و برای حل مشکلات و تحقق مطالبات مردم از نهایت اختیارات خود استفاده کنند.

کد خبر 730211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.