نقوش برجسته‌ شهری متناسب با جنس دیواره‌ها انجام می‌شود

معاون طراحی و هنر شهری سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: تقسیم‌بندی درباره دیواره‌های کم‌اهمیت و بااهیمت، دیواره‌های ماندگار و دیواره‌های موقت وجود دارد، از این‌رو دیوارنگاره‌ها و نقش‌برجسته‌های شهر متناسب با جنس دیواره‌ها انجام می‌شود.

محمدجواد شمس‌آرا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: موضوعات طراحی هنر شهری از جمله دیوارنگاره‌ها و نقش برجسته‌ها، مهم‌ترین بخش فعالیت در معاونت طراحی و هنر شهر سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان است.

وی با بیان اینکه تقسیم‌بندی درباره دیواره‌های کم‌اهمیت و بااهیمت، دیواره‌های ماندگار و دیواره‌های موقت وجود دارد، افزود: یکی از اقدامات این معاونت، طراحی هنر شهری، دیوارنگاره‌ها و نقش‌برجسته‌ها است که این موضوع متناسب با جنس دیواره‌ها انجام می‌شود.

معاون طراحی و هنر شهری سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان تاکید کرد: طرح نهایی توسط کمیته تخصصی هنری مصوب و سپس توسط هنرمندان در مباحث اجرایی نقش‌برجسته و دیوارنگاری اجرا می‌شود.

شمس‌آرا با بیان اینکه عملکرد دیوارنگاری و نقش برجسته طبق فراخوانی توسط سازمان زیباسازی اعلام می‌شود، گفت: پس از اعلام فراخوان، طراحان اعلام حضور می‌کنند و نسبت به طراحی و ایده‌پردازی اقدام می‌کنند.

کد خبر 730206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.