برای برگزاری انتخابات پیش رو متحد و منسجم هستیم

رئیس کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات استان البرز گفت: مجموعه استان برای برگزاری انتخاباتی امن، رقابتی، سالم و با مشارکت بالا متحد و منسجم هستند و امید است که بتوانیم حماسه‌ای دیگر را در استان سرفراز البرز خلق کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، محمدرضا غلامی صبح امروز _پنجشنبه سوم اسفند_ در بازدید از فرمانداری کرج اظهار کرد: رصد و گزارش تخلفات انتخاباتی بسیار مهم و حائز اهمیت است و مسئولان باید با دقت نظر و تلاش مضاعف، سعی در بهبود شرایط و تلاش در افزایش مشارکت عمومی داشته باشند.

وی افزود: این بازدیدها با هدف قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و نظارت بر روند امور صورت می‌گیرد.

مشاور استاندار البرز با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری که افزایش حاکمیت ملی را در گرو افزایش مشارکت در انتخابات عنوان کردند، خاطرنشان کرد: برقراری امنیت انتخابات وظیفه کمیته حراست است و ما باید با تمام توان به وظایف خود عمل کنیم.

غلامی با اشاره به اینکه زمان قانونی برای تبلیغات داوطلبان آغاز شده است، تاکید کرد که دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه شهرداری‌ها از امکانات و تجهیزات دولتی در راستای حمایت از کاندیداهای خاص استفاده نکنند و حراست در این موضوع هیچ‌گونه مماشاتی با متخلفان نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: مجموعه استان برای برگزاری انتخاباتی امن، رقابتی، سالم و با مشارکت بالا متحد و منسجم هستند و امید است که بتوانیم حماسه‌ای دیگر را در استان سرفراز البرز خلق کنیم.

رئیس کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات استان البرز گفت: تلاش می‌کنیم با افزایش مشارکت، دل امام زمان (عج) و مقام عظمای ولایت را شاد کنیم و سرباز متعهدی در این زمینه باشیم.

به گزارش ایمنا، در این بازدید حکم محسن شاهمیری به عنوان رئیس دفتر بازرسی، عملکرد و امور حقوقی فرمانداری کرج اعطا شد.

کد خبر 730180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.