آمادگی کامل پلیس برای برپایی انتخابات/ حضور پرشور مردم زمینه‌ساز عزت و اقتدار کشور

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه براساس قانون مسئولیت مهم و خطیر تامین امنیت انتخابات بر عهده فراجا است، از آمادگی کامل این فرماندهی برای برپایی انتخاباتی پرشور در سایه امنیت و آرامش عمومی در یازدهم اسفند خبر داد.

سردار حمید علینقیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره اهمیت مشارکت بالای مردم در انتخابات اظهار کرد: امروز شرکت در انتخابات یک امتحان و آزمایش الهی است و اگر می‌خواهیم دِین خود را به شهدا و خانواده شهدا ادا کنیم، باید مانند آنها پای انقلاب بایستیم و با رأی هوشمندانه برای تثبیت انقلاب گام برداریم و اجازه ندهیم توطئه‌ ای که دشمن برای ایجاد توقف در مسیر انقلاب در نظر دارد به نتیجه برسد.

وی در خصوص اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات افزود: بی‌شک مشارکت بالای مردم در انتخابات برای انقلاب اسلامی ما که چشم تمام مستکبران و دولت‌های استعماری به آن دوخته شده و برای همراه نبودن مردم با این نظام بیشترین و گسترده‌ترین تلاش‌های خود را انجام می‌دهند، از اهمیت دوچندانی برخوردار است و می‌تواند در ارتقای امنیت و اقتدار هرچه بیشتر کشور نقش بسزایی را ایفا کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه مردم نقش اصلی را در ثبات و پایداری امنیت کشور برعهده دارند، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات و رأی بالای مردم زمینه‌ساز عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان و امنیت پایدار کشور است و به دشمنان نشان می‌دهد که نظام جمهوری اسلامی از پشتوانه قوی مردمی برخوردار است، به همین جهت جرئت تعرض و تجاوز به این آب و خاک را به خود نخواهد داد.

وی حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی را در تثبیت و ارتقای امنیت پایدار کشور بسیار مؤثر دانست و گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای نظام و انقلاب و تضمین‌کننده امنیت ملی کشور است و از طرفی مسئولان را برای خدمت‌رسانی بیشتر دل‌گرم می‌کند.

سردار علینقیان‌پور در خصوص حجم سنگین تبلیغات دشمن برای حضور نیافتن مردم در انتخابات گفت: همان‌طور که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری حضوری پرشور داشتند و نشان دادند که با تمام مشکلات و کمبودها و کاستی‌ها باز پای این نظام و آرمان‌های آن ایستادند و به طور قطع همین حماسه حضور را یک بار دیگر در یازدهم اسفند تکرار خواهند کرد و نشان خواهند داد که با تمام توان پشت این نظام و رهبری هستند و از استقلال سیاسی خود دفاع خواهند کرد و اجازه نمی‌دهند دیگران برای آنها تصمیم‌گیری کنند.

آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت انتخابات

وی از آمادگی کامل فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای برپایی انتخابات پرشور در سایه امنیت و آرامش در تمام شهرها، روستاها و حوزه‌های انتخابیه استان خبر داد و افزود: تمهیدات انتظامی، امنیتی و ترافیکی لازم در این خصوص اندیشیده شده و از اولین ساعات این رویداد بزرگ و حساس نیروهای پلیس در آماده‌باش کامل قرار داشته و تا انتها و حتی چند روز پس از آن در میدان حضور خواهند داشت.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: اقدامات لازم برای تأمین امنیت شعبه‌های اخذ رأی و حفاظت از صندوق‌های رأی در روز انتخابات پیش‌بینی شده تا مردم هیچ گونه دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند و یک انتخاباتی پرشور و با نشاط در سایه امنیت کامل داشته باشیم.

وی با بیان اینکه همه مکلف هستند تا زمینه لازم برای حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنند، اضافه کرد: امروز نه تنها همگان باید در این انتخابات حساس و مهم حضور داشته باشند، بلکه باید در مشارکت پرشور مردم هم نقش خود را ایفا کنند و با استفاده از نفوذ و اعتباری که در بین دوستان، اقوام و آشنایان خود دارند آنها را برای حضور در پای صندوق‌های رأی ترغیب و تشویق کنند.

سردار علینقیان‌پور خاطرنشان کرد: امیدوارم ملت بزرگ ایران از این امتحان الهی سربلند بیرون آیند، به طوری که در انتخابات هم شرکت پرشور داشته باشند و هم در انتخاب فرد اصلح دقت کنند و با رأی آنها افرادی در رأس نظام قرار گیرند که نگاهشان خدمت به مردم عزیز و دفاع از ارزش‌ها باشد و مسیر امام (ره) و شهدا را با قدرت دنبال کنند.

کد خبر 730163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.