نماینده توانمند مجلس، راهگشای مشکلات مدیریت شهری

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یک نماینده خوب مجلس برای همراهی با مدیریت شهری می‌تواند راهگشای بسیاری از پروژه‌های عمرانی، از لحاظ تأمین منابع و تسهیل در اجرا باشد.

حجت‌الاسلام حسن منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خراسان‌رضوی، با بیان اینکه دو رکن اصلی حکومت و نظام جمهوری اسلامی، جمهوریت و اسلامیت است، اظهار کرد: اسلامیت به این معنا است که قوانین برگرفته از کتاب و سنت الهی باشد و جمهوریت به معنای دموکراسی حضور و دخالت مردم در سرنوشت خودشان است و این نشان‌دهنده این است که بروز و ظهور دموکراسی در قالب انتخابات اگر باشد، رنگ و بوی اسلامیت در آن شرط است، بنابراین، نمایندگان باید متدین باشند و در مسیر دین خداوند و اخلاق قدم بردارند.

وی با بیان اینکه انتظارات از نمایندگان باید در چهارچوب قوانین باشد و انتظارات خارج از مسئولیت نمایندگان اولین مرحله فسادزایی است، گفت: نمایندگان آینده در مجلس شورای اسلامی که توسط مردم مشهد انتخاب می‌شوند از یک جهت نماینده کل کشور هستند و باید تصمیمات ملی داشته باشند و از نظر جغرافیایی نیز باید مشهد را در نظر داشته باشند تا بتوانند به تصمیم‌های یادشده عمل کنند.

ضرورت همراهی نمایندگان با شورا و مدیریت شهری

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: از نظر جنبه ملی، مطالبه ما نظارت بر عملکرد بوده است و در منظر جغرافیای بومی خود، باید حوزه مدیریت شهری، شورای اسلامی شهر و شهرداری را همراهی کنند.

منصوریان در ادامه گفت: مدیریت شهری به عنوان پایگاه اصلی مردمِ یک ابرسازمان خدمات‌رسان، باید مشکلات این سازمان را چه از لحاظ بودجه ملی و چه از نظر تسهیلگری برای قوانین برطرف کنند.

وی بیان کرد: یک نماینده خوب مجلس برای همراهی با مدیریت شهری می‌تواند راهگشای بسیاری از پروژه‌های عمرانی، از لحاظ تأمین منابع و تسهیل در اجرا باشد و به عنوان یک ایده‌پرداز نقش مفیدی داشته باشد، امیدوارم نمایندگان جایگاه خود را درک کنند و وظایف ملی و بومی خود را طبق انتظارات در چهارچوب قانون انجام دهند.

کد خبر 730159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.