لپ‌تاپ‌های جدید HP در هند عرضه شد

لپ‌تاپ‌های HP Spectre x360 از پردازنده گرافیکی RTX 4050 بهره می‌برد و در دو نسخه ۱۴ و ۱۶ اینچی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت HP مدل‌های جدید لپ‌تاپ Spectre x360 را در هند معرفی کرده است که برای پاسخگویی به نیازهای مختلف مصرف‌کنندگان طراحی شده است، این لپ‌تاپ‌ها از تراشه Intel Core Ultra 7 و پردازنده گرافیکی RTX 4050 بهره می‌برد و دارای نمایشگر 2.8K OLED با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و نرخ نوسازی متغیر بین ۴۸ تا ۱۲۰ هرتز هستند.

لپ‌تاپ‌های HP Spectre x360 دارای حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه رم و تا دو ترابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD است، این محصولات دارای یک دوربین ۹ مگاپیکسلی با قابلیت تنظیم سخت‌افزار در نور کم است؛ از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به تنظیمات تطبیقی صفحه‌نمایش مانند کم نور شدن صفحه هنگام نیاز و تنظیم خودکار صدای فن و دما براساس میزان استفاده اشاره کرد.

لپ‌تاپ‌های HP Spectre x360 دارای یک پورت USB Type-A، یک پورت خروجی HDMI 2.1، دو پورت تاندربولت ۴ و یک پورت USB Type-C است، این محصولات از وای‌فای 6E و بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی می‌کند، از یک آداپتور برق ۱۰۰ واتی USB Type-C نیز برای شارژ کارآمد بهره می‌برد.

لپ‌تاپ HP Spectre x360 در دو نسخه ۱۴ و ۱۶ اینچی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، نسخه کوچک‌تر در رنگ‌های مشکی و آبی با قیمت ۱۹۸۸.۳۶ دلار و نسخه دیگر در رنگ مشکی با قیمت ۲۱۶۹.۱۲ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

ترجمه از: پگاه بهادران، خبرنگار ایمنا

کد خبر 730152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.