تصویب بودجه ۴ هزار و ۳۵۴ میلیارد تومانی شهرداری همدان

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان گفت: در جلسه صحن ۲۶۶ شورای اسلامی شهر همدان بودجه چهار هزار و ۳۵۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومانی شهرداری در سال ۱۴۰۳ مصوب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، علی رضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از بررسی لایحه بودجه پیشنهادی سال آینده در کمیسیون‌های مختلف شورا، بررسی نهایی بودجه عمومی و اختصاصی ۱۴۰۳ شهرداری همدان با حضور اعضا و ارائه پیشنهادها به رأی گذاشته شد.

وی افزود: بودجه ۴ هزار و ۳۵۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومانی سال آینده شهرداری همدان پس از بررسی‌های دقیق در جلسات متعدد و با حضور شهردار، معاونان وی و کارشناسان مربوطه در صحن علنی شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: در بودجه ۴ هزار و ۳۵۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومانی سال آینده شهرداری همدان، اعتبارات هزینه‌های عمومی، هزار و ۸۲۱ میلیارد تومان، اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای نیز ۲ هزار و ۲۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و اعتبارات تبصره پرداخت بدهی‌های قطعی شده سنواتی، ۳۰۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایمنا، مصوبه بودجه پیشنهادی شهرداری همدان در سال آینده، برای تأیید نهایی به کمیته انطباق فرمانداری شهرستان ارسال شد.

کد خبر 730135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.