برنامه‌های هفته سلامت جوان در کرمانشاه اعلام شد

رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه برنامه‌های هفته سلامت جوان در کرمانشاه را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا شامگاه _چهارشنبه، دوم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۱ شعبان مصادف با دوم اسفند، سالروز ولادت حضرت علی اکبر (س) و روز ملی جوان و آغاز هفته جوان که امسال شعار این هفته «جوان سالم، خانواده سالم، جامعه سالم» در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اگر شور و احساس جوانی با شعور عمیق دینی و سلاح توانای ایمان الهی و سلامت جسمی و روحی تجهیز شود، سعادت و سلامت نسل جوان و درنهایت سلامت جامعه تضمین خواهد.

رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه تصریح کرد: برنامه‌ها و فعالیت‌های هفته سلامت جوان با اهداف، حساس‌سازی اجتماعی و معطوف کردن توجه جوانان به امر سلامت خود در خصوص ازدواج و فرزندآوری، آگاه‌سازی اجتماعی در خصوص ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت و جوانی جمعیت توسط مقام معظم رهبری، آگاهی‌رسانی به خانواده‌ها در مورد نقش ازدواج بهنگام در سلامت جوانان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی جهت تشکیل پرونده سلامت و دریافت خدمات اعم از مشاوره، آموزش‌های هنگام ازدواج، آشنایی جوانان با سازمان‌های ارائه دهنده خدمت، حساس‌سازی در جهت همکاری و برنامه‌ریزی کلیه ارگان‌ها به منظور ارتقای سلامتی و رفاه جوانان در راستای تحقق اهداف سیاست‌های جمعیتی از دیگر اهداف برنامه‌های این هفته است.

شکیبا خاطرنشان کرد: روز شمار هفته سلامت جوانان به صورت چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲ خانواده جوان و شاد، پنج شنبه ۱۴۰۲/۱۳/۳ ازدواج دانشجویی، جمعه ۱۴۰۲/۱۲/۴ نقش دانشگاه در ترویج و تسهیل ازدواج، شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۵ نقش خانواده در ترویج و تسهیل ازدواج، یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۶ مزایای فرزندآوری بر سلامت خانواده، دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۷ آسیب‌های کم فرزندی و سه شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۸ مهارت‌های ارتباط با همسر و فرزندان خواهد بود.

کد خبر 730132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.