جوانان با الگوپذیری از شهدا در توسعه و آبادانی کشور نقش مهمی ایفا می‌کنند

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: جوانان ایران اسلامی با الگوپذیری از شهدای گران‌قدر می‌توانند در مسیر اعتلا و پیشرفت کشور گام بردارند، مسیری که همواره در آن نقش مهمی را ایفا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محسن پناهیان شامگاه _چهارشنبه، دوم اسفند_ در نشست بصیرت‌افزایی اظهار کرد: جوانان ایران اسلامی با الگوپذیری از شهدای گران‌قدر می‌توانند در مسیر اعتلا و پیشرفت کشور گام بردارند، مسیری که همواره در آن مسیر، نقش مهمی را ایفا کرده‌اند و یازدهم ماه شعبان سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) نیز به عنوان روز جوان نامگذاری شده است.

وی با تاکید بر اهمیت علم‌آموزی در معارف دینی افزود: جوانان باید بدانند که زیستن متعالی و حرکت در مسیر رشد و شکوفایی با کسب دانش و علم، ممکن است.

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه جوانان باید با پیروی از شهدا در مسیر اعتلای ایران اسلامی گام بردارند، افزود: شهدای انقلاب اسلامی نمایانگر و تجلی‌بخش هویت انقلاب در دنیای معاصر هستند.

پناهیان در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش‌روی در اسفند ماه سال جاری گفت: برگزاری انتخابات در ادوار مختلف در نظام جمهوری اسلامی از مصادیق مردم سالاری و مظهر مشارکت مردمی بوده است.

وی بر اهمیت حضور در انتخابات تاکید کرد و ادامه داد: این امر به صلابت و پیروزی‌های مدام و گسترده جمهوری اسلامی خواهد افزود.

کد خبر 730109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.