حضور فعال تیم‌های گشتی پلیس راه در جاده‌های اصفهان / عجله و شتاب از عوامل اصلی تصادفات است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از حضور مضاعف تیم‌های گشتی این پلیس در جاده‌های استان جهت رفاه حال شهروندان و تسهیل در رفت و آمد در سطح محورهای مواصلاتی در تعطیلات پیش رو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی مولوی اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پایان هفته و ولادت حضرت مهدی (عج) به منظور افزایش ایمنی، تسهیل در امر عبور و مرور در راه‌های مواصلاتی استان و پیشگیری از تصادفات و حوادث ناگوار تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای توسط پلیس راه استان در این ایام اجرا خواهد شد.

وی افزود: در همین رابطه برابر تمهیدات اندیشیده شده تیم‌های گشتی پلیس راه به صورت محسوس و نامحسوس در سطح راه‌ها و محورهای استان حضور فعال دارند تا از هرگونه حادثه ترافیکی و سانحه احتمالی پیشگیری شود.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به اینکه مأموران پلیس راه در شعاع ۳۰ کیلومتری ورودی و خروجی شهرها حضور فعالی خواهند داشت، تصریح کرد: عجله و شتاب در رانندگی و تخطی از سرعت مطمئنه دو عامل اصلی در بروز بسیاری از تصادفات در سطح محورهای برون‌شهری شناخته شده که لازم است رانندگان ضمن توجه به این موارد، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و از بی‌احتیاطی و انجام تخلفات حادثه‌ساز پرهیز کنند.

مولوی خاطرنشان کرد: رانندگان از پارک کردن خودروها در حاشیه راه‌ها به دلیل خطرات ناشی از آن خودداری کنند و ضمن پارک خودروی خود در پارکینگ‌های تعیین شده با مأموران پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 730106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.