پژو پارس حامل ۵۰ کیلوگرم حشیش توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از توقیف یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس و کشف محموله ۵۰ کیلوگرمی حشیش در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، صادق کاظم‌زاد اظهار کرد: مأموران انتظامی و تکاوران پلیس مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی در فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری در این محور مواصلاتی به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر به راننده خودرو دستور ایست می‌دهند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به اخطارهای صادره از سوی مأموران پلیس حاضر در صحنه به صورت خلاف جهت به حرکت خود ادامه داد که در نهایت با سرعت عمل خوب مأموران پلیس، راننده که عرصه را بر خود تنگ دید با رها کردن خودرو در تاریکی شب متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا تصریح کرد: در این عملیات مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در بازرسی دقیق از خودرو توقیفی، ۵۰ کیلوگرم حشیش را کشف کردند.

کاظم‌زاد با اشاره به برخورد قاطع پلیس با سوداگران مرگ و برهم زنندگان آسایش شهروندان خاطرنشان کرد: با توجه به شناسایی متهم، تلاش برای دستگیری وی ادامه دار.

کد خبر 730104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.