ساکنان نقطه صفر مرزی به برکت انقلاب اسلامی از زیرساخت‌های آب، برق و گاز بهره‌مند شده‌اند

استاندار کرمانشاه گفت: مردم‌ این منطقه از ساکنان روستای صفر مرزی در هانی گرمله گرفته تا روستای هجیج به برکت انقلاب اسلامی از نعمت گاز، آب و برق بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی _چهارشنبه دوم اسفند_ در آئین بهره‌برداری از گازرسانی به هفت روستا و یک واحد تولیدی - صنعتی در شهرستان پاوه اظهار کرد: انقلاب اسلامی برکات و ثمرات بسیار گسترده‌ای در استان کرمانشاه و منطقه اورامانات داشته است و امروز هم شاهد بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به روستای هجیج هستیم.

وی عنوان کرد: از همه عزیزانی که برای اجرای این پروژه بزرگ و در شرایط سخت کوهستانی زحمت کشیدند؛ صمیمانه تشکر می‌کنم و این تلاش همه جانبه برای آبادی بهتر و بیشتر کرمانشاه باید با جدیت ادامه پیدا کند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: دولت مردمی آیت الله رئیسی با آرامش، بی حاشیه، بی ادعا و شبانه روزی به دنبال خدمت رسانی صادقانه و جهادی به مردم کرمانشاه است و این پروژه گازرسانی با عبور از کوه‌ها و شرایط سخت به این منطقه رسیده تا مردم شریف این منطقه از آن بهره مند شوند.

وی عنوان کرد: مردم این منطقه از ساکنان روستای مرزی هانی گرمله گرفته تا روستای هجیج، منطقه روانسر و دیگر نقاط استان شاهد این خدمات رسانی بسیار گسترده در حوزه گازرسانی، آب رسانی و برق رسانی هستند.

صحرایی همچنین عنوان کرد: حضور ماموستا قادری در این منطقه یک نعمت است و صداقت و خیرخواهی ایشان بر همگان روشن است.

وی در ادامه ۱۱ اسفند را عرصه قدرت نمایی مردم توصیف کرد و گفت: مردم قدردان و شریف ما در این روز با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی نشان خواهند داد که مانند همیشه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند.

کد خبر 730084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.