نامزدهای انتخاباتی نباید از خط قرمزهای قانونی عبور کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: نامزدهای انتخابات و هواداران آنها به قانون و اخلاق انتخاباتی در همه فعالیت‌های تبلیغی و انتخابی خود پایبند باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، کریم علی‌نژاد امروز _چهارشنبه دوم اسفند_ در نشست توجیهی مسئولین ستادهای تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوی اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی نباید از خط قرمزهای قانونی عبور کنند.

وی افزود: نامزدهای انتخابات و هواداران آنها به قانون و اخلاق انتخاباتی در همه فعالیت‌های تبلیغی و انتخابی خود پایبند باشند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: مسئولین ستاد تبلیغ نامزدهای مجلس حتماً قانون انتخابات را مطالعه و تبلیغات خود را در چهارچوب موازین قانونی انجام دهند.

علی‌نژاد تصریح کرد: همه آنچه که برای برگزاری انتخابات نیاز است توسط هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انجام و آموزش‌ها با حضور همه عوامل طبق برنامه مدون در حال برگزاری‌است.

وی عنوان کرد: حضور نامزدهای انتخابات مجلس در عرصه این رقابت مهم سیاسی و احساس تکلیف آنان عملی قابل تقدیر و در راستای افزایش مشارکت آحاد مردم در انتخابات یازدهم اسفند است.

کد خبر 730078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.